Pelakon, penyanyi dan pengacara remaja, Harris Alif, 21, mengakui mula rapat dengan aktres Intan Ladyana, 38, semenjak beberapa bulan lalu.

Ketika dihubungi oleh Gempak, Harris mendedahkan dia terpikat dengan Intan yang mempunyai keperibadian baik.

"Sejujurnya, saya dah kenal lama dengan Intan. Lebih sembilan tahun. Tapi ketika itu tak ada perasaan langsung sebab kenal sebagai kawan sahaja.

"Kalau berjumpa di acara, kami bertegur sahaja. Kami rapat semenjak beberapa bulan lalu. Kami sering berhubung dan bermula dari situ, hubungan kami terjalin.

"Intan seorang wanita yang sangat cantik, pandai dan berkeyakinan. Dia mempunyai hati yang sangat baik dan itulah ciri-ciri yang membuatkan saya terpikat dengan Intan," kata Harris.

Dalam pada itu, Harris tidak menganggap beza usia antara dirinya dan Intan menjadi penghalang hubungan mereka.

"Pada awalnya, beza umur 17 tahun membuatkan kami saling tertanya sesama sendiri. Lama kelamaan apabila kami meneruskan hubungan, perkara terbabit tak menjadi masalah.

"Umur bukan isu yang besar atau menjadi penghalang untuk kami. Tidak sama sekali. Tak menjadi penghalang langsung," katanya lagi.

Sebelum ini, Harris dan Intan dikhabarkan menjalin hubungan cinta semenjak penyanyi itu memuat naik foto mereka berdua di laman sosial.

BACA: Beza Usia 17 Tahun, Muat Naik Foto Baju Raya Sedondon... Harris Alif Bercinta Dengan Intan Ladyana?

Harris memuat naik foto mengenakan pakaian raya sedondon bersama Intan di akaun Instagram miliknya dan perkara terbabit mengundang teka-teki ramai peminat.