Pelakon dan usahawan Syatilla Melvin menjawab dakwaan dia menggunakan cara pemasaran murahan untuk menjual produk terbarunya.

Syatilla dan suaminya, pelakon Shaheizy Sam didakwa menggunakan foto berunsur lucah dan 'double meaning" untuk mempromosikan minuman jamu Pengaseh yang dikeluarkan mereka.

Hampa tau apa sebab katil kami patah hari tu? Ni kami nak tunjuk bukti, swipe left untuk nak tau cerita sebenaq. Hahaha Hawat @shaheizy_sam sam tu ok ka? Dia bagi kita minum, dia yang tumbang dulu,kami steady ja ?kita cekanggggggg . Hari ni 11.09.20, Minuman Jamu Pengaseh dah boleh pre-order, dia punyaaa GO lepaih minum tu,tobat tak menyesai!! Silap2 Katil hampa pulak patah!!isteri2 WAJIB try minum dan rasa sendiri result dia!!!Next week InsyaAllah hampa dah boleh dapat ok?? #Pengaseh #katilPatah #pelarisCinta @pengaseh.hq

A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla) on


"Kami sengaja guna foto pelbagai makna dan kami sendiri dah rasakan pastinya ia mendapat perhatian ramai. Tetapi bagi kami, kalau mereka rasa perkara terbabit lucah atau negatif, maka secara automatik menjadi lucah dan negatif.

"Ia berbeza kalau ada yang memandangnya secara baik dan positif. Jadi, bila ada isu, apa yang kami sampaikan berjaya. Sejujurnya, tak ada niat pun nak jadikan perkara ini nampak lucah, tapi kalau ada wargamaya nak rasakan ia negatif, kami sendiri tak dapat nak kawal pemikiran orang," katanya.

Tambah pelakon drama bersiri Ramadan Yang Hilang ini, kata-kata negatif yang diberikan kepadanya semenjak mula bergelar selebriti menjadi penguat semangat.

"Sepanjang melibatkan diri dalam dunia seni, saya menerima kecaman yang diberikan dengan baik. Saya tukarkan ia kepada sesuatu yang positif.

Amboi lain mcm sangat cara ko tengok aku b?? . Happy birthday sayangku..saya yakin yang baik2 sahaja akan datang pada awak dan kita♥️dulu masa awal2 kenal dia ni, aku rasa mcm annoying sgt mamat ni?tapi lama2 rasa mcm sayangggnyaaaaaaaaaaaaaaa lahai dia ni..tua sama2,mati sama2 insyaallah❤️ . Btw sejak ada PENGASEH buat awak lagi sayang saya kan??awak, saya sedia menerima bila2 masa awak memberi?? @pengaseh.hq #pengaseh #katilpatah #pelariscinta

A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla) on


"Saya tak mahu terasa kerana perkara terbabitlah menjadikan saya kuat dan membentuk Syatilla Melvin yang ada sekarang," katanya lagi.

Syatilla ditemui pada majlis pelancaran produk kosmetik maskara Hijab Mata Kekasih menerusi jenama Kekasih by The Melvins di Shah Alam Convention Centre baru-baru ini.

Amacam dengan Gimmick Campaign tadi ? Gempaaaaakkk taaaaak ?! ??? hampa ingat senang ke founders kita practice hari hari menari sebab nak bagi event ni lagi havoc ? . #hijabmatakekasih #bulumatabetoi #kekasihnewgame #kekasihflyhigher

A post shared by KEKASIH by The Melvins (@kekasih_hq) on


Pada majlis berkenaan, The Melvins yang dianggotai oleh Syatilla bersama tiga adik beradiknya, Syifa, Syida dan Syafiqa telah melancarkan 60 papan tanda iklan di seluruh negara bagi produk kecantikan tersebut.

Kekasih by The Melvins menawarkan beberapa pilihan produk kecantikan seperti krim bedak asas, matte bibir, eyeshadow dan blusher.