Desas-desus penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza sedang hamil anak kedua bukan sebuah berita baharu.

Sejak beliau mengambil keputusan berehat, spekulasi isteri Datuk Khalid Muhd Jiwa ini sedang hamil anak keduanya memang sudah diperkatakan banyak pihak.

Malah sebelum ini, dakwaan penyanyi Aku Bidadari Syurgamu itu hamil sempat heboh selepas foto dirinya bersama seorang doktor selebriti dimuat naik dalam akaun media sosial.

Terbaharu, bekas isteri Datuk Seri Khalid, Datin Tengku Zawyah Tengku Izham telah memuat naik foto keluarga ketika menyambut ulang tahun kelahiran menantu, Alyssa Hisham.

Majlis yang diadakan di sebuah restoran itu membuat netizen kembali memperkatakan tentang penampilan terbaharu penyanyi kesayangan ramai ini.

Banyak yang mendakwa, Tok Ti kelihatan lebih berseri dan sedikit berisi dengan bentuk badan yang seakan mempunyai baby bump.

Penampilannya berbaju biru dan tersenyum mengusap perut saat dirinya dirakamkan dalam sebuah video pendek juga mencuri perhatian adakah Tok Ti sedang berbadan dua.

A post shared by teezac (@teezac)



"@hidayah0768: Mak Iti macam hamil ja.

"@yusofhanizah: Tokti mengandung ke? Look so cheerful..Alhamdulillah sekiranye confirm..Happy for you!

"@damansara_fitgun_readystock: Tokti ngandung lagi..Alhamdulillah..

"@eleanor_adilla: Macam ternampak baby bump Tokti haha.

"@amoyyziqri: Tokti mengandung ya," antara komen-komen ditulis.

Bagaimanapun, sehingga kini belum ada pengesahan atau komen mengenai berita kehamilan itu.

Terdahulu, Tok Ti dan Datuk K dikurniakan anak perempuan Siti Aafiyah pada tahun 2018 melalui persenyawaan in-vitro (IVF).

Selepas Siti Aafiyah kini berusia dua tahun, Tok Ti sekitar bulan Februari lalu ada mengaku kepada Gempak akan kembali menjalani rawatan IVF dalam usahanya memperoleh zuriat kedua.

BACA: "Doktor Nasihatkan Saya Untuk ..." - Siti Nurhaliza Bakal Mulakan Rawatan IVF Selepas Aidilfitri

Jika saat ini Tok Ti sedang hamil, Gempak ucapkan semoga semuanya berjalan lancar, dan kalau khabar kehamilan yang dihebohkan ini hanya sebuah gosip, semoga ia menjadi doa untuk figura ini memiliki anak lagi.


Instagram: Teezac