,
Laman Utama

18 Tahun Kahwin, Suami Mengaku G*y & Perkenal Kekasih Kepada Isteri

Maliah Surip
14/10/2022
16:05 MYT
Bayangkan anda telah berkahwin dalam tempoh yang sangat lama. Malah berbelas tahun dan memiliki anak.
Namun pada suatu hari, suami yang anda banggakan dan melihat dirinya mempunyai ciri lelaki dan bapa sempurna membuat pengakuan mengejutkan.
Pengakuan itu adalah mengenai selera seks yang diakui sebagai seorang gay atau homoseksual.
“Dunia saya seperti ingin meletup sewaktu diberitahu dia tidak lagi mampu hidup dalam kepura puraan. Dia mengaku dirinyanya seorang homoseksual,” begitu pengakuan wanita yang dikenali sebagai Serena Morton seperti dilaporkan DailyMailUK.
Pengakuan mengejutkan itu datang dari suami yang dikahwininya selama 18 tahun, David. Mereka juga memiliki dua orang anak.
Namun kedua bercerai empat tahun lalu Serena tidak dapat menerima hakikat lelaki yang dikahwininya sejak berbelas tahun lalu mempunyai kekasih - yang juga seorang lelaki!
“Saya tidak dapat menerima apabila dia katakan mahu bersama lelaki lain. Saya benci komuniti gay dan malu untuk mengakui bekas suami kini sebahagian daripada mereka,” tambaah Serena lagi.
Menurutnya lagi: “Saya tidak tahu bagaimana untuk hidup tanpa dia di sisi. Jika dia katakan sudah berubah hati dan memiliki kekasih yang juga seorang perempuan, mungkin saya boleh bersaing.
“Tapi bagaimana untuk saya menerima dan bersaing dengan kekasihnya yang sejenis?”
Lalu mereka bercerai dan menjadi musuh lebih dua tahun, sebelum Serena akhirnya membuat keputusan untuk berkawan dengan bekas suaminya, David, 60.
Dia mengatakan sudah menerima kenyataan dan hidup lebih gembira selepas mereka menjadi kawan dengan dua anak mereka yang sudah membesar juga menerima takdir yang terjadi dalam keluarga mereka.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Gamers Listy Chan Peluk Islam: “Bismillah Login”

gempak
19/09/2024
14:16 MYT
Seorang gamers terkenal Indonesia, Listy Chan mengambil berkat di hari kelahiran Nabi Muhammad SAW apabila mengumumkan memeluk agama Islam.
Hiburan

Elly Mazlein Kongsi Detik Perkenalan Bersama Suami - ”Lepas Dia Beritahu Tiada Instagram, Terus Lulus”

gempak
19/09/2024
08:55 MYT
Penyanyi dan pengacara terkenal, Elly Mazlein mengimbau kembali detik sewaktu perkenalan dengan suami, Muhammad Azlan Che Nuh.
Terkini

Enam Bulan Sorok Bunuh Suami Diserang Strok

gempak
19/09/2024
02:55 MYT
Kes pembunuhan seorang lelaki di tangan isterinya akhirnya terbongkar setelah enam bulan.
Hiburan

"Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

gempak
19/09/2024
02:30 MYT
Sejak Fazura memfailkan perceraian terhadap suami, Fattah Amin pada Jumaat lalu, ramai peminat yang mengikuti kisah rumah tangga pasangan selebriti tersebut.
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Tak Perlu Keluar KL, Nasi Kandaq Festival 2.0 Kembali Hujung Minggu Ini! Mai Serbu Lekaih

gempak
18/09/2024
15:00 MYT
Nasi Kandaq Festival kembali untuk edisi kedua tahun ini dengan menghimpunkan pelbagai legenda utama nasi kandar di seluruh Malaysia.