Astro Rewards, program kesetiaan yang memberi ganjaran kepada semua pelanggan Astro melancarkan kempen ‘99 Ganjaran dalam 99 Hari’ untuk memberi ganjaran hadiah misteri kepada para pelanggan setiap hari selama 99 hari.

Para pelanggan berpeluang untuk memenangi peranti terkini seperti iPad Air, Apple Watch, iPhone 14, Samsung Galaxy Tab dan komputer riba HP.

Kempen ini turut menawarkan hadiah-hadiah menarik lain seperti TV Samsung 4K, percutian eksklusif, baucar beli-belah dan banyak lagi. Semua pelanggan Astro boleh mengambil bahagian dalam kempen ini melalui aplikasi My Astro hingga 8 Jun 2023.

Sertai kempen ‘99 Ganjaran dalam 99 Hari’ ini dengan memuat turun aplikasi My Astro dan ikuti langkah-langkah berikut:
  1. Log masuk ke aplikasi My Astro dan klik pada tab Ganjaran.
  2. Tebus ‘Rewards 99 of the day’ untuk mendapatkan semula kod peraduan unik anda.
  3. Klik pada pautan ke borang penyertaan peraduan, isikan maklumat anda termasuk kod peraduan unik dan serahkan borang tersebut.
Astro Rewards juga mempunyai banyak ganjaran hebat untuk terus menggembirakan para pelanggan dengan pelbagai faedah dan pengalaman eksklusif seperti pelancongan iaitu acara eksklusif untuk semua ahli keluarga. Ganjaran-ganjaran semasa dan akan datang termasuk:
Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan ganjaran berdasarkan peringkat yang berbeza*, muat turun aplikasi My Astro di Apple Store, Google Play Store dan Galeri Aplikasi Huawei.

*Peringkat Astro Rewards: Magenta (pelanggan 0 – 2 tahun), Perak (pelanggan 3 – 9 tahun), Emas (pelanggan 10 – 15 tahun) dan Diamond (Pelanggan 15 tahun ke atas).