Laman Utama

99 Ganjaran Istimewa Sepanjang 99 Hari Bersama Astro Rewards!

Gempak
02/03/2023
08:59 MYT
Astro Rewards, program kesetiaan yang memberi ganjaran kepada semua pelanggan Astro melancarkan kempen ‘99 Ganjaran dalam 99 Hari’ untuk memberi ganjaran hadiah misteri kepada para pelanggan setiap hari selama 99 hari.
Para pelanggan berpeluang untuk memenangi peranti terkini seperti iPad Air, Apple Watch, iPhone 14, Samsung Galaxy Tab dan komputer riba HP.
Kempen ini turut menawarkan hadiah-hadiah menarik lain seperti TV Samsung 4K, percutian eksklusif, baucar beli-belah dan banyak lagi. Semua pelanggan Astro boleh mengambil bahagian dalam kempen ini melalui aplikasi My Astro hingga 8 Jun 2023.
Sertai kempen ‘99 Ganjaran dalam 99 Hari’ ini dengan memuat turun aplikasi My Astro dan ikuti langkah-langkah berikut:
  1. Log masuk ke aplikasi My Astro dan klik pada tab Ganjaran.
  2. Tebus ‘Rewards 99 of the day’ untuk mendapatkan semula kod peraduan unik anda.
  3. Klik pada pautan ke borang penyertaan peraduan, isikan maklumat anda termasuk kod peraduan unik dan serahkan borang tersebut.
Astro Rewards juga mempunyai banyak ganjaran hebat untuk terus menggembirakan para pelanggan dengan pelbagai faedah dan pengalaman eksklusif seperti pelancongan iaitu acara eksklusif untuk semua ahli keluarga. Ganjaran-ganjaran semasa dan akan datang termasuk:
  • Pengalaman yang berharga: Tiket untuk menonton perlawanan Liga Bola Sepak Malaysia dan tayangan perdana eksklusif, tayangan filem khas, pas untuk menonton rancangan Astro secara LIVE dan peluang bertemu dengan bakat-bakat tempatan
  • Tawaran gaya hidup eksklusif: Diskaun untuk pakej pemeriksaan kesihatan KPJ, diskaun sebanyak RM20 untuk pas filem TGV Indulge, tawaran istimewa Go Shop dan banyak lagi.
Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan ganjaran berdasarkan peringkat yang berbeza*, muat turun aplikasi My Astro di Apple Store, Google Play Store dan Galeri Aplikasi Huawei.
*Peringkat Astro Rewards: Magenta (pelanggan 0 – 2 tahun), Perak (pelanggan 3 – 9 tahun), Emas (pelanggan 10 – 15 tahun) dan Diamond (Pelanggan 15 tahun ke atas).
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

"Nak Bawa Pergi Kebun" - Haliza Maysuri Terkejut Terima Hadiah Kereta Mewah RM1.6 Juta & Tasbih RM30,000 Pada Hari Jadi

gempak
09/07/2024
06:00 MYT
Jutawan tudung Bawal Exclusive, Haliza Maysuri terkejut dan tidak menyangka menerima hadiah mewah daripada suaminya sempena ulangtahun kelahirannya baru-baru ini.
Viral

Lelaki Warga Asing Lapah Kucing Ditahan Polis

gempak
26/06/2024
20:50 MYT
Seorang lelaki warga asing ditahan selepas dipercayai melakukan penganiayaan terhadap seekor kucing.
Berita

Persatuan Haiwan Malaysia Tawar Ganjaran RM3,000 Jejak Pelaku Lapah Kucing

gempak
24/06/2024
18:25 MYT
Persatuan Haiwan Malaysia menawarkan ganjaran RM3,000 kepada saksi yang menyalurkan maklumat dan mengesahkan kejadian seorang lelaki melapah kucing di Pasar Meru, Klang, Selangor baru-baru ini.
Viral

Anak Dapat 6A SPM, Kak KM Hadiahkan Kereta Mercedes & Cek RM10,000!

gempak
28/05/2024
02:55 MYT
Selepas kejayaan anaknya, Mohd Faris memperolehi 6A dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), usahawan sensasi, Kak KM membuat hantaran di media sosial menunjukkan hadiah yang diberikan kepada puteranya hasil daripada usaha cahaya matanya itu dalam bidang akademik.
Hiburan

“Dia Tak Malu Pun Suami Belikan Kereta Second Hand Je” - Netizen Puji Atikah Suhaime, Humble & Sweet

gempak
19/05/2024
07:53 MYT
Pelakon, Datin Atikah Suhaime meluahkan rasa gembira sebaik sahaja menerima hadiah sebuah kereta terpakai berjenama mewah daripada suami tersayang, Datuk Lokman Teh.