Untuk gamers dan penggemar Dota 2, U Mobile bersama PGL, EGG dan IMBA dengan bangganya menaja Kejohanan Dota 2 The Kuala Lumpur Major, buat kali pertamanya di Malaysia!

Bayangkan, anda bakal menyaksikan 16 pasukan daripada seluruh dunia merebut hadiah bernilai USD$1 juta! Hebat kan!



Kejohanan The Kuala Lumpur Major akan berlangsung di Axiata Arena, Bukit Jalil, dari 16-18 November 2018, dan U Mobile berbesar hati menyediakan 100 pasang tiket daripada pelbagai kategori termasuklah Immortal, Divine dan Ancient untuk dimenangi oleh pelanggan U Mobile!



Serius, senang sangat! Hanya dua langkah mudah.

1. SMS KLM ke 28121
2. Jawap 1 soalan mudah mengenai Dota 2

Lagi banyak anda belanja dengan U Mobile, lebih tinggi peluang anda untuk menang. Setiap RM30 dibelanjakan untuk semua perkhidmatan U Mobile, anda akan dapat 20 penyertaan tambahan!

Lebih hebat, bila anda membeli kod STEAM melalui U Mobile, anda turut berpeluang memenangani sepasang Pas Eksklusif untuk beramah mesra bersama pemain-pemain Dota 2 beserta hadiah-hadiah lain yang menarik.



Bukan pelanggan U Mobile? Jangan bimbang. bertukar sahaja ke U Mobile sekarang dan dapatkan 15 penyertaan serta merta!

Tempoh peraduan adalah dari 21 September 2018 sehingga 31 Oktober 2018.

Layari u.my/klmajor, untuk maklumat lanjut.

Giler Game dan Giler Data Tanpa Had? Dapatkan Pelan U Mobile Pascabayar Giler Unlimited GX50 Sekarang



Masanya sudah tiba untuk meningkatkan pengalaman permainan dalam talian anda dengan lebih giler apabila melanggan Pascabayar Giler Unlimited GX50 dengan data tanpa had untuk segala aplikasi (tanpa had, sepanjang masa setiap hari) dan panggilan tanpa had ke semua rangkaian. Dapatkan Pelan Pascabayar Giler Unlimited GX50 dengan hanya RM50 sebulan. Setiap pendaftaran baharu akan menerima 15 penyertaan untuk peraduan dengan serta merta.

Pengguna prabayar juga boleh mendapatkan Prabayar Giler Unlimited GX30 yang dilengkapi dengan data TANPA HAD untuk semua aplikasi. Hanya RM30 sebulan tanpa caj tersembunyi. Setiap pendaftaran baharu akan terus menerima 10 penyertaan dengan serta merta untuk menyertai peraduan.