,
Terkini

Ada Apa dengan 16 Ogos Ini? – Penggemar Koleksi Hana Tajima, Jangan Lepaskan Peluang Ini

Huda Hussain
08/08/2019
02:43 MYT
UNIQLO, peruncit pakaian global Jepun bakal melancarkan koleksi Musim Luruh/Sejuk 2019 Hana Tajima For Uniqlo 2019 bermula 16 Ogos ini di butik-butik Uniqlo terpilih dan Uniqlo.com.
Pereka kelahiran British ini yang berpangkalan di New York, tampil dengan satu lagi rangkaian LifeWear eksklusif dengan kerjasama Uniqlo.

Menurut Hana Tajima, “Ada kecantikan dalam perubahan dan wanita terutamanya begitu mahir dalam menyesuaikan diri dengan perubahan yang diluar jangkaan.
Setiap kali anda melangkah di luar apa yang anda tahu, anda akan menjumpai sisi baru dalam diri sendiri. Dan setiap penemuan baru itulah yang akan menonjolkan ketrampilan yang anda miliki.
Saya sentiasa ingat bagaimana sehelai pakaian bergerak seiring dengan tubuh. Itulah yang menarik dalam mereka sehelai pakaian. Mereka bukan hanya karya seni yang statik. Ia dicipta untuk dipakai, menjadi berkedut dan untuk disesuaikan dengan diri si pemakai. "

Tema untuk Koleksi Musim Sejuk / Musim Sejuk 2019 adalah "Bawah Tanah." Dengan memberi tumpuan kepada kekuatan dan kecantikan wanita, rangkaian kali ini menggabungkan elemen reka bentuk lelaki yang lebih bersifat maskulin.
Warna-warna utama berwarna seperti sandy beige, rona tanah yang mengembalikan ingatan kita kepada tona semula jadi seperti warna lapisan bawah bawah tanah juga ton warna permata seperti biru dan hijau.
Diilhamkan dari elemen mineral, palet warna menyerlahkan sisi kekuatan maskulin dan keanggunan dalam feminin.

Apa yang terbaru dalam musim ini adalah siri silk-blend yang terdapat dalam variasi dress juga blouse yang boleh terus disarung atau boleh juga dipadankan dengan seluar.
Ini adalah koleksi mannish dan elegan yang menambah warna kepada kehidupan harian wanita. Koleksi Hana Tajima untuk Uniqlo musim ini adalah yang terbaru dalam rangkaian LifeWear.
Akan dilancarkan bermula Jumaat, 16 Ogos kalian boleh milikinya di semua butik Uniqlo terpilih berhampiran.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video