Hello gamers! Bagi anda pencinta game, BoomSpace merupakan permainan terbaharu yang semakin popular.

Jika sebelum ini anda berbelanja membeli pelbagai jenis permainan atas talian untuk keseronokan namun lain pula dengan BommSpace di mana anda sebagai pemain adalah penguasa asset.

BoomSpace merupakan permainan di mana setiap GEOM, haiwan peliharaan dan peralatan yang dibeli menjadi milik pemain semata-mata. Gamers is the master of the asset lah orang kata.

Menariknya, pemilik (pemain) juga boleh berdagang untuk mendapatkan wang dan membeli haiwan peliharaan, GEOM yang lebih berkuasa.


Mempunyai tetapan pelbagai mod permainan, BoomSpace juga membenarkan pemain enjoy melakukan trading, breeding dan juga menjaga haiwan peliharaan di dalam game berkenaan.

Selain itu, pemain juga boleh membawa haiwan peliharaan mereka ke medan pertempuran untuk mendapatkan ganjaran lumayan.

Tidak cukup dengan itu, pemain juga pasti enjoy dengan tetapan adventure mode, menarik kan?

Okay ini lima perkara best tentang BoomSpace, rugi kalau tak main guys!

#Keseluruhan GEOM-BoomSpace adalah baharu


BoomSpace ialah permainan metaverse baharu yang dicipta selepas Big Bang (universe), dan serpihan yang dicipta semasa Big Bang berkembang menjadi satu-satunya makhluk di alam semesta ini yang digelar GEOM.

Setiap GEOM mempunyai ciri-ciri karakter unik, berkuasa dan berpotensi dengan penampilan yang cantik sekaligus menjadikan mereka sangat berharga.

BoomSpace ialah permainan yang membolehkan pemain menjadi master di mana mereka boleh menjadi pemilik GEOM berharga sepenuhnya dengan cara pembiakan, membesarkan dan membawa haiwan peliharaan mereka untuk medan pertempuran.

Keseronokan tanpa had menanti pemain kerana mereka juga boleh menikmati ciri unik untuk pengembaraan hebat dan ganjaran lumayan - PVP atau PVE.

# Ciri-ciri karakter dan skills terbaharu GEOM


BoomSpace secara meluas dianggap oleh industri sebagai satu revolusi baharu dari segi keadilan, kestabilan sistem ekonomi dan peredaran keseluruhan ekosistem selepas pelancaran rasminya di pada Januari 2022.

BoomSpace juga telah meningkatkan penampilan dan ciri-ciri GEOM selain membuat penambah baikkan permainan supaya pemain dapat merasai pengalaman terbaik.

Nilai dan pengalaman pemain sentiasa menjadi titik utama bagi pasukan BoomSpace. Ini terbukti apabila pasukan developer telah bekerja sepanjang masa untuk meningkatkan semua ciri daripada pra jualan kepada BoomSpace 2.0 dalam masa sebulan sahaja.

#Pelbagai mod pertempuran yang lebih kompleks


Penampilan GEOM akan dipertingkatkan sepenuhnya dari segi nilai seni dan juga bilangan tahap kemahiran GEOM juga akan dipertingkatkan kepada 3.

#P2EN (Equipment drop mode)


Adventure mode ialah mod permainan terbaharu yang ditambahkan pada permainan. Adventure menggunakan drop mode peralatan yang mana pemiliknya juga boleh melakukan jual beli dan memperoleh pendapatan.


#Karakter baharu di metaverse


Pemain boleh memiliki karakter yang mempunyai penampilan dan ciri-ciri Battle yang unik khas untuk pemilik karakter itu sendiri. Best kan?
Jika 2021 boleh dilihat sebagai peristiwa penting dalam pembangunan permainan metaverse, maka 2022 akan memulakan era baharu permainan metaverse!

BoomSpace boleh digambarkan sebagai dunia metaverse yang dipenuhi dengan impak dan rancangan yang bercita-cita tinggi serta berdaya maju.

Jadi jangan lupa, acara pelancaran GEOM baharu akan bermula pada 2 April hingga 8 April.

Dengan setiap pembelian satu pasukan GEOM, anda akan diberikan satu akaun percubaan dengan 5 GEOM kecil untuk rakan dan keluarga bermain selama sebulan.

Setiap percubaan akaun menjanjikan ganjaran sehingga RM200 tau.

Sudah lah dapat main game best, lepas itu ada pula ganjaran guys! Jadi jangan lepaskan peluang anda!

Untuk maklumat lanjut layari:
Twitter: https://twitter.com/BoomSpace_Games
Facebook: https://www.facebook.com/BoomSpace.fi
Telegram Official Group: https://t.me/BoomSpace_official
Discord: https://discord.com/invite/885pyBW8Qr
Medium: https://medium.com/@BoomSpace_official
Website: https://www.BoomSpace.fi/