Aktres jelita Fasha Sandha mendedahkan telah menerima tamparan hebat daripada penonton akibat wataknya sebagai Sofhi dalam drama Semua Salahku.

Menurut Fasha, dia akui berasa sedih kerana dimaki oleh segelintir penonton yang terlampau emosi semasa menonton drama tersebut.

"Ada yang nak terajang, ada yang nak tampar, ada yang tendang televisyen, haih betul-betul marahkan Sofhi ni nampaknya.

"Adui sampai I kena carut la... Emosinya penonton #SemuaSalahku TV3," tulisnya.

Tambah pemilik nama Nur Fasha Sandha Hassan ini, dia berharap drama terbabit dapat memberi pengajaran serta menjadi teladan kepada setiap individu.

"Okay kesayanganku, itu adalah watak yang dimainkan I, dan I berharap cerita ini dapat bagi pengajaran buat penonton.

"Yang baik jadikan tauladan dan yang buruk jadikan teladan ye kesayanganku, bak kata ibu (my sifu in acting) maybe ini cara kami untuk berdakwah cara kami.

"Apapun, terima kasih penonton setia kesayanganku. Sedih tau I kena maki," tulisnya lagi.

Selain Fasha, drama Semua Salahku turut dibintangi oleh Nafiz Muaz, Fauziah Nawi, Intan Najuwa, Syed Aiman dan ramai lagi.

Di samping itu, Fasha kini sedang aktif mempromosikan filem televisyen Suatukala - Timun Mas & Ijo yang bersiaran di Astro First Eksklusif, saluran 480 mulai 1 Ogos 2019.

Dengan hanya RM 15.00, penonton boleh menonton filem televisyen (FTV) ini dengan berulang kali dalam tempoh 48 jam (2 hari) dari waktu pembelian.

Untuk pilihan yang lebih fleksibel, Suatukala - Timun Mas & Ijo boleh turut didapati menerusi platform digital, 'On Demand'.

Ada yang nak terajang, ada yang nak tampar, ada yang tendang tv, haihhh betul2 marahkan Sofhi ni nampaknya, Aduiiii , sampai i kena carut la... emosi nya penonton #semuasalahku TV3 Ok kesayanganku, itu adalah watak yang dimainkan i, dan i berharap cerita ni dapat bagi ‘PENGAJARAN’ buat penonton, Yang baik jadikan tauladan dan yang buruk jadikan teladan ya kesayanganku, bak kata Ibu (my sifu in acting) maybe ini cara kami untuk berdakwah cara kami. Apapun, terima kasih penonton setia kesayanganku (Sedih tau i kena maki ...?) #Repost @wlfs4eva ・・・ Bertabahlah Princess, ada orang nak terajang , ada orang nak tendang tv, ada orang nak tampar dia. Bertabahlah sayangku Cc @a_aidaproduction

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on