Rutin penjagaan wajah merupakan aktiviti harian yang wajib dilakukan bagi memperoleh jelapang kulit nan bersih dan bebas daripada sebarang kekotoran. Namun, ada satu hal yang mungkin menjadi kebimbangan utama iaitu kehadiran jeragat dan parut jerawat.

Kehadiran noda wajah akibat jeragat dan parut jerawat bukan sahaja menjadi tanda aras terhadap kesihatan kulit, malah mampu mencetuskan rasa kurang yakin terhadap diri sendiri.



Bagaimanakah caranya untuk mendapatkan kulit yang bebas cela, jeragat dan parut jerawat? Hada Labo Premium Whitening Water Gel Baharu kan ada!

Kaya dengan tiga agen pencerah berkesan iaitu Niacinamide, Vitamin C dan α-Arbutin, Hada Labo Premium Whitening Water Gel Baharu ini mampu memberikan anda tiga kali kuasa pencerahan.

Selain tiga bahan tersebut, Hada Labo Premium Whitening Water Gel Baharu juga turut diperkaya dengan dua jenis Hyaluronik Asid bagi menjaga kelembapan kulit, dan ekstrak tumbuhan bagi mengawal sebum berlebihan selain mengecilkan liang pori pada wajah anda.



Bersifat tidak melekit dengan tekstur gel ultra ringan yang dapat menembusi kulit secara lebih mendalam, Hada Labo Premium Whitening Water Gel juga cepat menyerap dan sesuai digunakan ketika cuaca panas dan sewaktu mengenakan pelitup muka.

Lebih istimewa, Hada Labo Premium Whitening Water Gel ini tidak mengandungi alkohol, sumber haiwan, bahan pewarna dan juga minyak mineral.

Inginkan kulit wajah bebas noda? Dapatkan Hada Labo Premium Whitening Water Gel di Watson Malaysia dengan mengetik pautan ini.

***Untuk kemaskini berita terkini, cepat & mudah, langgan saluran Telegram Gempak!
Dah mengundi artis kegemaran korang di AME 2021? Klik banner di bawah untuk mengundi!