Gamuda Walk Kota Kemuning memang menyeronokkan! Pusat beli belah untuk seisi keluarga. Tidak kiralah anda mahu makan di restoran-restoran yang tersedia, ataupun membeli belah di kedai-kedai yang ada, Gamuda tempatnya.



Nak tahu apa yang lebih menyeronokkan? Pinkfong dan Baby Shark akan muncul di Gamuda Walk Kota Kemuning pada 23 dan 24 November ini! Jangan ketinggalan untuk membawa anak-anak anda yang pastinya teruja untuk bersama mereka.



Pelbagai aktiviti yang menarik juga disediakan untuk anak-anak anda. Bertemu dan beramah mesra bersama Pinkfong dan Baby Shark serta sesi bergambar istimewa menanti pelanggan yang berbelanja RM250 dan ke atas di Gamuda Walk Kota Kemuning. Tapi cepat kerana tempat adalah terhad.



Selain itu ada juga aktiviti-aktiviti seperti pertandingan mewarna, permainan pentas dan persembahan-persembahan Pinkfong dan Baby Shark. Tentulah ada hadiah-hadiah istimewa Pinkfong yang menanti para pemenang. Anda pasti tak mahu ketinggalan.



Lapar dan dahaga? Banyak tempat tersedia di Gamuda Walk Kota Kemuning seperti , San Francisco Coffee, Coffee Bean, Rakuzen, Mr Tuk Tuk, Go Noodles dan bermacam lagi, pasti memenuhi citarasa semua.



Jangan lupa ke Gamuda Walk Kota Kemuning pada 23 dan 24 November ini untuk bersama Pinkfong dan Baby Shark, di tingkat dua, dari pukul 11:00 pagi hingga 9:00 malam. Masuk adalah percuma!

Untuk maklumat lanjut, layari Facebook Gamuda Walk di https://www.facebook.com/gamudawalk/