,
Hollywood

Anak Chester Bennington Rasa Dikhianati Emily Armstorng Jadi Vokalis Baharu Linkin Park

Maliah Surip
14/09/2024
09:55 MYT
Linkin Park baru mengumumkan mereka kini bergerak dengan vokalis baharu selepas kematian vokalis utama, Chester Bennington pada 2017.

BERITA TRENDING: Linkin Park Kembali, Perkenal Penyanyi Wanita Baharu

Band yang terdiri daripada Rob Bourdon, Brad Delson, Mike Shinoda, Dave Farrell, dan Joe Hah itu bersetuju menggunakan khidmat vokalis wanita meneruskan perjuangan mereka.
Lalu Emily Armstrong dipilih sebagai vokalis baharu Linkin Park.
Dan pemilihan tersebut nyata tidak direstui oleh anak lelaki Bennington, Jamie. Dia meluahkan rasa dikhianati dan tidak puas hati terhadap pemilihan Armstrong menggantikan mendiang bapanya di Instagram Story, lapor The Mirror.
“Adakah anda tahu Mike Shinoda cuba memadam dan menghapuskan legasi bapa saya? Mereka telah mengkhianati kepercayaan semua peminat,” tulisnya.
Jamie juga mengutuk tindakan Linkin Park mengambil Armstrong sebagai vokalis kerana mendakwa dia telah menyokong sahabatnya yang melakukan jenayah seksual terhadap beberapa wanita sebelum ini.
Bagaimanapun ramai dalam kalangan peminat Linkin Park menyifatkan posisi Chester Bennington tidak akan pernah terganti namun percaya pemilihan Armstrong sebagai satu tindakan baik untuk band legenda itu kembali aktif.

BERITA TRENDING: Linkin Park Tribute Band Bakal Singgah Ke Kuala Lumpur September Ini Menerusi Linkin Park Tribute Experience Tour!

BERITA TRENDING: Linkin Park Bakal Reunion, Vokalis Evanescence Ganti Mendiang Chester Bennington?

BERITA TRENDING: Balu Vokalis Linkin Park Kahwin Anggota Bomba

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Vokalis Bon Jovi Pujuk Wanita Usah Teruskan Niat Terjun Jambatan

gempak
13/09/2024
00:20 MYT
Bintang rock antarabangsa, Jon Bon Jovi menerima pujian pihak berkuasa apabila berjaya membantu menyelamatkan nyawa seorang wanita di Nashville, Selasa lalu.
Hiburan

Linkin Park Kembali, Perkenal Penyanyi Wanita Baharu

gempak
06/09/2024
04:28 MYT
Linkin Park telah kembali dengan barisan ahli baharu, memperkenalkan karya pertama mereka sejak kematian vokalis utama Chester Bennington pada 2017.
Hiburan

Penyanyi Nasyid Saujana, Dr Idzu Dapat Gelaran Datuk! - "Saya Rasa Macam Dilahirkan Semula"

gempak
26/08/2024
23:50 MYT
Penyanyi nasyid kumpulan Saujana yang juga ahli perniagaan Dr Idzu Baharin menerima Darjah Pangkuan Seri Melaka (D.P.S.M) yang membawa gelaran Datuk sempena Sambutan Hari Jadi ke-75 Yang Dipertua Negeri Melaka Tun Mohd Ali Rustam, pada Isnin.
Hollywood

Aerosmith Bubar Lepas 40 Tahun Kerana Vokalisnya, Steven Tyler: “Kami Mahu Membuat Semua Peminat Terpukau Tapi…”

gempak
06/08/2024
13:50 MYT
Band terkenal Aerosmith mengumumkan pembubaran mereka selepas vokalis, Steven Tyler mengalami masalah kesihatan yang tidak berpenghujung.
Hiburan

Vokalis Radja, Ian Kasela Jatuh Pentas Sebab Kaca Mata Hitam

gempak
10/07/2024
12:00 MYT
Vokalis Radja, Ian Kasela sangat ikonik dengan gaya cermin mata hitam sewaktu membuat persembahan.