Pesohor Indonesia, Anang Hermansyah baru baru ini berkongsi perkembangan terkini dirinya, terutama dari segi penampilan.

Pada usia 52 tahun, dengan rambut yang mula memutih dan menipis, Anang mengambil keputusan untuk melakukan proses tanam rambut.

Proses tanam rambut yang dikongsikan dalam saluran Youtube keluarga itu termasuk sekeping foto dirinya yang botak di Instagram disifatkan Anang sebagai seorang pengalaman yang menarik.

Sambil memuji dirinya kelihatan keren (hebat) apabila berimej botak, Anang memberitahu ini adalah kali kedua dirinya berpenampilan botak.

“Keren juga ya botak hehehehehe. Yang mahu tahu, saya baru selesai bikin rambut. Baru kali ini saya berani botak kerana isteriku...

“Botak waktu baby dan sekarang," tulis Anang di akaun Instagramnya.

Sementara itu, Ashanty secara berseloroh membalas: “Nanti kalau Arsya (anak) nikah, rambut papinya keren.”

Anaknya, Aurel dan menantunya, Atta Halilintar juga menyokong tindakan Anang menanam rambut.

Diketahui proses tanam rambut tersebut dilakukan di sebuah klinik di Turki. Anang waktu ini masih berada di bumi tersebut bersama keluarga besarnya termasuk bertemu besannya, keluarga Atta Halilintar.

Proses transplantasi rambut itu dilakukan ketika Anang bersama keluarga besarnya berlibur di Turki. Dalam video YouTube menantunya, Atta Halilintar, Aurel Hermansyah dan Ashanty terlihat mengantarkannya ke salah satu klinik di Turki.

Instagram: @ananghijau