Memasuki tahun baru, mungkin ramai yang mengeluh dengan pelbagai perkara. Namun tahun 2019 akan menjadi permulaan yang hebat untuk pengguna-pengguna telefon pintar. Nak tahu kenapa? Kerana untuk tahun baru ini, U-Mobile menawarkan pelan terbaik untuk pengguna telefon. Barulah best!

U Mobile adalah syarikat telekomunikasi yang sentiasa mempertingkatkan rangkaian 4G LTE di lebih banyak lokasi untuk memudahkan anda. Terkini, anda boleh nikmati rangkaian 4G LTE U Mobile baharu dengan iPhone 7 Plus, hanya RM48 sebulan dengan Unlimited HERO P139. Pelan yang mampu dinikmati oleh semua. Barulah best!



Dalam suasana yang kini mungkin serba mahal, U Mobile menawarkan pelan Unlimited HERO P139 yang boleh dinikmati oleh semua, tidak kira sama ada anda gemar menonton video HD di telefon pintar, melancong ke luar negara, mengambil gambar, bermain permainan online atau apa jua.

Apatah lagi iPhone 7 Plus mempunyai kamera dua lensa yang canggih untuk anda mengambil gambar-gambar kegemaran anda. Percayalah, anda pasti terpegun dengan keindahan gambar yang diambil dan dengan pelan U Mobile Unlimited HERO P139 anda mampu memiliki iPhone ini. Barulah best!



Untuk anda yang gemar melancong, pelan Unlimited HERO P139 mempunyai perayauan antarabangsa Roam-Onz Global™ di 36 destinasi seluruh dunia merangkumi lima benua secara percuma! Sangat mudah untuk anda melawat destinasi pilihan anda tanpa perlu memikirkan soal perayauan. Barulah best!



Selain itu, anda juga boleh menonton penstriman video HD tanpa had dengan 50GB data untuk hotspot. Bayangkan 50GB data yang bukan sahaja boleh anda nikmati, tetapi juga berkongsi bersama keluarga dan rakan-rakan. Barulah best!



Percayalah, tahun baru anda akan lebih hebat dengan pelan terbaru daripada U Mobile. Jangan lepaskan peluang anda untuk menikmati rangkaian 4G LTE U Mobile baharu dengan iPhone 7 Plus, hanya RM48 sebulan dengan Unlimited HERO P139. Barulah best!

Untuk maklumat lanjut tentang U Mobile UPackage dan iPhone 7 Plus, layari u.my/upackage