,
Berita

Anda Rasa Negeri Anda Layak Digelar sebagai Ghost Pepper State? Layari Laman Web KFC Ghost Pepper State Dan Support Negeri Anda!

Badrul Hashim
08/03/2019
09:11 MYT
Rakyat Malaysia dan pedas sememangnya tidak boleh dipisahkan. Tidak kira keturunan, hampir semua orang sukakan makanan pedas. Tetapi anda rasa negeri anda ada ramai orang yang boleh makan pedas ke tak?
Sempena pelancaran KFC Ghost Pepper yang diilhamkan dari salah satu cili terpedas di dunia pada 21 Februari, KFC ingin mencari negeri yang sehangat Ghost Pepper.
Inilah masanya untuk anda membuktikan kehangatan negeri anda. Ianya sangat mudah, anda hanya perlu melayari laman web KFC Ghost Pepper State di www.kfcghostpepperstate.com.my, pilih negeri anda dan nyatakan tahap kepedasan anda.
Anda juga boleh melihat kedudukan negeri anda berdasarkan tahap kepedasan di Wall of Flame yang telah disediakan.
Anda nak negeri anda berada di kedudukan teratas? Kongsikan dengan geng-geng sekampung tak kira di mana sahaja anda berada. Pastikan negeri anda yang hot habis punya!
Nantikan keputusan akhir dari KFC untuk mengetahui negeri mana yang akan terpilih sebagai KFC Ghost Pepper State. Agak-agak negeri anda boleh terpilih? Sama-sama kita tunggu.
KFC Ghost Pepper. Jangan lupa untuk merasai debarannya di KFC berdekatan anda.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Advertorial

Talentbank Umum Senarai Universiti Pilihan Majikan 2024, Sasar Untuk Tingkatkan Peluang Pekerjaan Selepas Tamat Pengajian

gempak
05/08/2024
06:55 MYT
Talentbank, dalam menerajui dan meningkatkan daya kebolehpasaran para graduan serta menghubungkan bidang akademia dengan sektor industri, telah mengumumkan senarai yang dinantikan ramai iaitu senarai Universiti Pilihan Majikan 2024.
Advertorial

Nak Tonton Ke Kodiang With Love Dengan Barisan-Barisan Pelakon? Beli Ribena Untuk Berpeluang Memenangi Tiket Secara Eksklusif Ke Tayangan Drama

gempak
16/05/2024
13:25 MYT
Buat peminat-peminat Ke Kodiang With Love, apa persamaan Hun Haqeem dengan Ribena? Nak tahu jawapannya? Mestilah dua-dua sama-sama manis! Jadi untuk tambahkan lagi kemanisan itu, Ribena telah menjalankan satu pertandingan di mana peminat-peminat berpeluang menyaksikan tayangan Ke Kodiang With Love finale bersama pelakon-pelakon drama tersebut.