Nusantara

Angela Lee Resmi Dinikahi Bos Rental Mobil, Alexander

Gempak ID
21/10/2020
07:43 MYT
Pasangan Angela Lee dan Alexander, Selasa (20/10) resmi menikah. Keduanya membagikan kabar tersebut melalui Instagram sesaat sebelum melakukan pemberkatan.
"Hai guys, doain ya semoga hari ini semuanya lancar. (Nikah) Terakhir kali semoga jadi keluarga yang bisa memberkati orang lain," kata Angela Lee dikutip dari Instagram TV, miliknya, Selasa (20/10).
Angela Lee tampak anggun dan cantik mengenakan busana putih. Ia meminta doa agar diberikan kelancaran di pernikahannya.
"Doain ya semoga hari ini semuanya lancar, wedding dress-nya dong bagus banget," kata Angela.
Di hari bahagianya tersebut , Angela Lee turut berbagi kepada followersnya.
"Kepoin ya nanti ohana bridal nanti aku live lagi ya aku juga mau bagi-bagi skin untuk 30 orang karena hari ini adalah harinya aku," ucapnya lagi.
Pernikahan ini menjadi kali kedua bagia Angela Lee. Sebelumnya, ia pernah nenikah namun berakhir pada 2017 dan dikaruniai satu orang anak.
Kredit Foto: IDN Times
Oleh: Syba
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Tak Pernah Bercinta, Redza Rosli Terus Ajak Bella Hanna Beli Cincin & Melamar - “Waktu Itulah Kami Meluahkan Perasaan…”

gempak
22/06/2024
01:38 MYT
Tidak pernah menjalinkan hubungan cinta, pelakon Redza Rosli mendedahkan dia tergerak hati untuk melamar aktres Bella Hanna sebagai isterinya ketika mereka keluar makan dua bulan lalu.
Berita

Suami Diingatkan Tidak Sembunyi Pernikahan Baharu

gempak
19/06/2024
18:51 MYT
Para suami yang ingin mengamalkan poligami diingatkan supaya tidak menyembunyikan pernikahan bersama isteri baharu agar tidak menimbulkan sebarang masalah.
Viral

Siti Jamumall Dah Buat Solat Istikharah Sebelum Bernikah Dengan Aiman Tak Kisah Di Thailand - “Keputusan Bukan Terburu-Buru"

gempak
19/06/2024
07:41 MYT
Susulan kontroversi mengenai perkahwinannya, pempengaruh Siti Jamumall menjelaskan dia mengambil keputusan untuk berkahwin dengan suaminya iaitu Aiman Tak Kesah di Thailand pada 1 Jun kerana mahu mempercepat pernikahan mereka.
Hiburan

Siti Jamumall Nikah Di Thailand, Netizen Persoal Apa Kaitan Rugi Duit Dari Perkahwinan 'Tak Jadi'?

gempak
16/06/2024
11:45 MYT
Kisah perkahwinan pempengaruh media sosial dan usahawan Siti Jamumall dan pasangan Aiman Tak Kisah di Satun, Thailand terus menjadi bualan ramai.
Hiburan

"Baju Kahwin Dah Siap Tiga Tahun Lepas" - Shiha, Arul Usaha Kahwin Tahun Ini, Enggan Tabur Janji Manis Kepada Peminat

gempak
13/06/2024
02:25 MYT
15 tahun menjalinkan hubungan cinta, penyanyi Shiha Zikir dan kekasihnya, Arul Arifin Baharun akui sudah bersedia untuk berumah tangga.