Pelakon Farah Nabilah dan juruterbang Mohamed Amirul Yunus bakal melangsungkan perkahwinan pada 20 Disember ini.

Menurut Farah, 26, meskipun sebelum ini ada beberapa lelaki yang cuba untuk mendekati, namun dua tertarik pada Amirul sahaja.

"Saya akui ada beberapa lelaki lain yang cuba mendekati saya sebelum ini, tetapi saya tidak melayan mereka kerana mata saya terpaut pada Amirul sahaja.

"Selain pandai mengambil hati saya, Amirul juga tahu bagaimana cara untuk memenangi hati ibu bapa saya.

"Pada pendapat saya, seorang lelaki yang berjaya memenangi hati ibu bapa adalah perkara terbaik," kata Farah kepada Gempak.

Sementara itu, Amirul, 28, tidak meletakkan sebarang syarat dalam watak yang akan dilakonkan Farah selepas mereka berumah tangga.

"Setakat ini, apa sahaja watak yang dilakonkan Farah saya suka tengok dan tiada masalah dengan semua watak yang dilakonkan.

"Saya akan sokong apa sahaja yang dilakukannya, banyak lagi watak yang dia belum terokai, jadi apa salahnya untuk mencuba," ujarnya.

Difahamkan, Farah yang popular menerusi drama bersiri Titian Cinta itu akan melangsungkan majlis nikahnya pada 20 Disember ini, manakala resepsi akan diadakan pada 21 & 28 Disember 2019 diikuti satu lagi majlis yang akan diadakan pada 5 Januari 2020 (bagi pihak perempuan).