Berita baik untuk semua peminat filem DC, Aquaman and The Lost Kingdom! Korang tahu tak Aquaman and The Lost Kingdom ada kat Astro First sebagai Early Access? Korang tak perlu tunggu lama lagi untuk menyelam dalam dunia Atlantis.

Bukan itu sahaja, min nak bagitahu ni, kalau korang sewa Aquaman and The Lost Kingdom (Early Access) di Astro First, dan ikuti, like, dan komen di Instagram Astro First dan Astro Gempak, korang berpeluang memenangi hadiah yang cukup lumayan daripada Warner Brothers!

Bukan biasa-biasa tau hadiah yang korang akan dapat, pemenang bakal menerima Hoodie dan Botol Tukar Warna! Haa mesti korang excited kan?!

Cara-cara nak sertai peraduan ni memang senang sangat. Korang hanya perlu sewa Aquaman and The Lost Kingdom di Astro First. Kalau nak tahu cara untuk sewa filem-filem di Astro First, korang boleh rujuk di sini https://support.astro.com.my/bm/question/how-do-i-purchase-astro-first-movies-series.

Korang juga perlu ikuti Instagram Astro Gempak (@astrogempak) & Astro First (@astrofirst.official), Like posting peraduan Aquaman ni dan juga komen.

Peserta mesti mematuhi mekanisme Peraduan seperti yang telah dimaklumkan atau akan dimaklumkan oleh Penganjur dari semasa ke semasa, semasa Tempoh Peraduan

Peraduan bermula daripada 8 February 2024 sehingga 25 February 2024, 11:59 malam. So pastikan korang tak terlepas untuk join peraduan ni!

Memang betul baik, berita min kali ni kan? Dah lah senang je nak join, tengok je Aquaman and The Lost Kingdom kat Astro First, auto korang dah kira termasuk peraduan ni sekali. Jangan lupa untuk follow, like dan komen di Instagram! Ajak sekali kawan-kawan, family sekali, baru meriah tengok ramai-ramai. Hehe.

Rujuk terma dan syarat di sini untuk maklumat lebih lanjut dan syarat-syarat peraduan.

All the best!