Astro teruja untuk mengumumkan variasi pilihan susun atur kandungan yang pelbagai dan direka untuk memperkayakan hiburan keluarga Malaysia dengan menampilkan bakat popular seperti Anna Jobling dan Amir Ahnaf.

Dapatkan pakej menarik dengan harga promosi dan diskaun sebanyak 30%* bermula dari RM41.99/sebulan untuk menikmati keselesaan dan kegembiraan menonton cerita-cerita menarik di rumah anda.

Komitmen kami adalah untuk memberi hiburan keluarga yang luar biasa dilanjutkan dengan kandungan daripada pelbagai genre dan minat. Dari cerita aksi yang mendebarkan iaitu ‘The Childe’ sehingga ke pertandingan masakan dalam ‘MasterChef Season 13’, pilihan Astro memenuhi citarasa semua generasi.

Di Astro, penonton boleh berhibur dan menyaksikan kandungan popular seperti All Stars Gegar Vaganza (Konsert Akhir pada 10 Disember), siri tempatan Tamil BADEP, siri Astro Originals The Queen’s Ploy serta alami perjalanan muzikal bersama anak-anak anda dalam Didi and Friends Kembara Muzikal.



Dalam era mengutamakan masa bersama keluarga, Astro amat berdedikasi untuk menghidupkan detik-detik bersama keluarga agar lebih berharga.

Tawaran promosi kami bertujuan memberi peluang kepada para penonton untuk mencipta kenangan yang berpanjangan bersama orang tersayang, dan ia sejajar dengan kemudahan perkhidmatan kami yang tiada tandingan.

Untuk pengalaman hiburan semua-dalam-satu bersama keluarga, anda juga boleh memilih untuk menambah Astro Fibre bersama langganan anda dan menerima peningkatan PERCUMA kepada tahap kelajuan yang lebih tinggi tanpa pertambahan kos.

Pakej ini juga menawarkan 500Mbps dengan harga hanya RM90/sebulan**(HRD:RM189) selama 24 bulan apabila digabungkan bersama Pek TV anda.



Sertai kami dalam meraikan jalinan kekeluargaan dengan pakej hiburan Astro. Untuk maklumat lanjut mengenai tawaran eksklusif ini dan berkongsi pengalaman bersama Astro, anda boleh layari www.astro.com.my. Dengan Astro, setiap program adalah jalan untuk mengukuhkan ikatan bermanfaat.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai tawaran peningkatan kelajuan Astro Fibre, sila layari https://astro.com.my/fibre.

*Diskaun 30% dikenakan untuk langganan dengan pendaftaran auto-debit sahaja. Tertakluk pada terma & syarat.

**Tertakluk pada terma & syarat.