Hargai insan tersayang dan teristimewa anda menerusi kempen Kita Sayang Kita Go Shop dengan menghantarkan hadiah tanda kasih kepada mereka.

Menerusi inisiatif ini, Go Shop berkolaborasi dengan usahawan tempatan bagi menyediakan pakej khas untuk menggalakkan rakyat Malaysia menghantarkan hadiah istimewa ini kepada yang tersayang dalam masa sama membantu keluarga yang memerlukan.

Pakej ini mengandungi pelbagai hadiah yang akan mengukirkan senyuman penerima antaranya bunga, kek, snek, hadiah 'cute', pakej penjagaan diri, makanan dan barangan kebersihan diri.

Selain itu, program khas ini turut menawarkan pelbagai tawaran menarik sepanjang September. Dari sekarang hingga 16 September nanti, pelanggan akan menikmati tawaran ekeklusif sehingga 70 peratus dan diskaun sehingga RM32 apabila berbelanja di Go Shop.

Jangan lepaskan peluang juga untuk menyertai permainan Kita Sayang Lokal Tap & Win di aplikasi Go Shop sehingga 16 September ini. Hadiah bernilai RM164,000 untuk dimenangi!

Ada pelbagai tawaran istimewa sempena Hari Malaysia termasuk rangkaian produk memasak, alatan dapur, makanan kesihatan, fesyen dan produk kecantikan.



Tonton rancangan Go Shop harian disaluran Go Shop RUUMA (CH118), Go Shop GAAYA (CH120), Go Shop BAARU (CH111) dalam bahasa Malaysia atau bahasa Mandarin (CH303).

Rancangan televisyen Go Shop boleh distrim menerusi laman web dan aplikasi telefon pintar. Maklumat lanjut di www.goshop.com.my.