Drama bersiri Hati Yang Dikhianati kini semakin rancak dimainkan di Slot Tiara saluran Astro Prima apabila banyak konflik hebat yang berlaku setiap episod.

Terbaharu, pelakon Arena Lieya yang memegang watak sebagai Baby telah menimbulkan satu kemusykilan di dalam kapsyen yang ditinggalkan di akaun Instagram miliknya.

“Selamat tinggal semua,” tulisnya di ruangan kapsyen.

A post shared by Arena Wan 아리나 (@arenalieya)


Dalam pada itu rata-rata pengikutnya yang juga peminat setia drama itu terkejut melihat foto dirinya berlumuran darah seperti memberi bayangan kejadian yang bakal berlaku.

Tidak kurang juga ada yang mengugut tidak mahu lagi menonton drama tersebut jika watak Baby bakal menemui titik nokhtah.

“Okay dah tak nak layan dah kita drama ni,” kata seorang wargamaya.

“Alaa sedihnya baby dah takde. Kurang la keceriaan Along dalam rumah tu,” ujar seorang wargamaya.

“Tak boleh move on dengan baby. Dari episod 1 sampai sekarang asyik menderita je. Bila jumpa Shafiq happy dan sekarang? Shafiq dengan Mimi ke?” luah seorang wargamaya.

“Baby mati aunty tak mau dah layan drama ni lagi,” komen seorang wargamaya.

“Taknak tengok dah, baby dak takde,” tulis seorang wargamaya lagi.

Selain Arena Lieya, drama yang diadaptasi dari telenovela popular Venezuela, Miss Tres Hermanas turut dibintangi pelakon lain seperti Ammar Baharin, Isyariana, Mona Ellen, Elizad, Zamarul Hisham, Shah Iskandar, Fendy Bakri dan ramai lagi.

Hati Yang Dikhianati menemui penonton setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 6.00 petang.