Pandemik COVID-19 yang melanda negara dilihat semakin berlarutan dengan angka kes mencecah ribuan setiap hari.

Hal ini telah menyebabkan kebanyakkan sekolah di negeri Selangor, Johor, Negeri Sembilan, Kelantan dan banyak lagi membuatkan para pelajar perlu menjalani sesi pembelajaran di rumah.

Susulan pengumuman Tan Sri Muhyiddin Yassin tentang Program Jaringan PRIHATIN bagi memastikan setiap warganegara Malaysia yang berstatus B40 mendapat kemudahan teknologi yang mencukupi, ada khabar gembira dari YES yang tsmpil membantu golongan ini.

YES tampil dengan kempen YES PRIHATIN Belajar Dari Rumah yang mengkhususkan golongan B40.

Dua pelan istimewa dengan faedah berganda diperkenalkan iaitu YES PRIHATIN Belajar Dari Rumah Keluarga untuk keluarga B40 dan YES PRIHATIN Belajar Dari Rumah Individu untuk individu B40.

Apa yang ditawarkan di dalam kedua-dua pelan ini cukuo menarik! Anda bakal menerima:Lebih istimewanya lagi, anda boleh mendapatkan semua ini tanpa perlu mengikat kontrak atau sebarang pembayaran deposit selama 12 bulan.



Tak perlu berlengah lagi, dua pelan ini sangat membantu mereka yang ingin berjimat daripada membayar ratusan ringgit demi data internet setiap bulan. Anda boleh nikmati pelan ini secara percuma dalam masa setahun.

Malah, data internet percuma selama setahun ini sangat mencukupi dan memudahkan anda yang ingin mengulang kaji pelajaran secara atas talian.

Cara untuk mendapatkannya mudah sahaja. Anda boleh layari yes.my/kasiupB40 atau hubungi 018 3333 303.

Telefon dan SIM dengan pelan pilihan anda akan dihantar terus sampai ke depan rumah secara percuma, tak perlu keluar rumah langsung. Dapatkan pelan pilihan anda sekarang.


Kredit foto: Republika