Berita baik buat korang yang berusia 21 tahun ke atas! Korang layak untuk mendapatkan kredit eMADANI RM100 mulai 4 Disember.

Sebelum ini, Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan kerajaan akan menawarkan kredit e-tunai RM100 kepada semua rakyat dewasa di negara ini yang berpendapatan tahunan RM100,000 ke bawah. Inisiatif ini, kini dikenali sebagai eMADANI!

Inisiatif yang dilaksanakan Perdana Menteri dan Kementerian Kewangan ini akan memberikan manfaat kepada lebih 10 juta penerima daripada golongan B40 dan M40.

Tahu tak korang boleh mendapatkan RM100 kredit eMADANI di platform beli-belah popular Shopee dan lagi best boleh mendapat baucar ekstra bernilai RM600. Berbaloi-baloi!

Jom semak apakah kriteria untuk korang layak menuntut kredit eMADANI dan cara-cara penebusan di Shopee!

1. Kriteria untuk layak menuntut kredit eMADANI:
- Pengguna berusia 21 tahun ke atas, warganegara Malaysia.
- Mempunyai pendapatan RM100,000 ke bawah setiap tahun.
- Bukan penerima eBelia Rahmah yang berjaya pada tahun 2023.



Berikut merupakan pecahan nilai baucar ekstra RM600 yang korang boleh manfaatkan di Shopee. Memang berbaloi-baloi!

2. Pecahan nilai baucar ekstra RM600 yang diberikan oleh Shopee

Korang boleh gunakan baucar ekstra RM600 yang diberikan oleh Shopee untuk membeli belah di ShopeeMall & Preferred Sellers, ShopeeLive, Free Shipping, Coins Cashback dengan nilai RM365.

Selain itu, korang juga boleh memanfaatkan RM155 daripada baucar RM600 untuk ShopeeFood, RM30 untuk baucar Insurans Kereta dan RM50 untuk baucar SPayLater.

Baucar SPayLater boleh digunakan di aplikasi Shopee dan kedai fizikal termasuk membayar ansuran selama 12 bulan.

Pengguna boleh imbas dan bayar menggunakan SPayLater di lebih 1.8 juta peniaga yang menerima DuitNow QR serta banyak lagi kedai fizikal lain seperti 99 Speedmart, Mydin, Mr DIY, Petron, Tealive, Lotus dan seumpamanya.



3. Cara tebus eMADANI di Shopee
Langkah 1: Buka Aplikasi Shopee dan klik ikon "eMADANI" di laman utama.
Langkah 2: Aktifkan & sahkan ShopeePay dengan Kad Pengenalan (MyKad) anda.
Langkah 3: Setelah IC anda disahkan, kredit eMADANI RM100 anda akan dikreditkan ke e-wallet ShopeePay anda dalam tempoh 3 hari bekerja.
Langkah 4: Selepas mendapatkan kredit eMADANI anda, anda boleh menuntut baucar ekstra bernilai RM600 di Shopee.



4. Peluang menang Samsung Galaxy Z Flip5
Korang tahu tak sebenarnya selepas korang menebus kredit eMADANI dari Shopee korang berpeluang untuk menyertai cabaran Spin & Win dan menang Samsung Galaxy Z Flip5?

Jadi tunggu apa lagi, cepat tebus kredit eMADANI di Shopee dan bukan setakat dapat RM100 bahkan korang boleh dapatkan baucar ekstra RM600, berpeluang pula untuk memenangi Samsung Galaxy Z Flip5.

Selain daripada kredit eMADANI RM100 yang boleh digunakan untuk membuat pembayaran luar talian, pengguna yang menebus melalui ShopeePay juga akan menerima baucar Shopee tambahan bernilai RM600 dan baucar tersebut boleh ditebus melalui aplikasi Shopee. Diskaun Eksklusif ini (tidak ditawarkan oleh platform lain!) menawarkan penjimatan yang lebih kepada mereka semua.

Walaupun terdapat pelbagai platform lain yang menawarkan diskaun di kedai fizikal , akan tetapi pengguna boleh menikmati lebih banyak penjimatan dalam talian dengan baucar Shopee, SPayLater, ShopeeFood dan juga Insurans Kereta!

Adakah anda masih ragu-ragu? Dibawah senarai faedah istimewa yang anda boleh dapatkan apabila anda menebus eMADANI dengan Shopee! Tebus sekarang untuk menikmati pelbagai penjimatan melalui baucar tambahan daripada Shopee!



Dengan begitu banyak faedah yang ditawarkan, Shopee pastinya menjadi antara pilihan yang menarik untuk anda semua menebus kredit eMADANI anda. Jadi jangan berlengah lagi – tebus RM100 eMADANI anda dan mula menikmati penjimatan terbaik dengan Shopee hari ini!

Layari https://shopee.com.my/m/emadani