Nama Abby Abadi dan Norman Hakim kenali panas gara-gara balasan komen yang dibuat di media sosial susulan beberapa pendedahan Abby Abadi mengenai anaknya, Marissa Dania Hakim.

Norman menerusi ruangan komen menasihati bekas isterinya untuk sentiasa bersabar dan berhenti menulis tentang hal ‘dalam kain’ keluarga di media sosial.

Namun, bagi Abby pula, dia mempunyai sebab untuk bertegas dengan pendiriannya, selain menzahirkan kecewa terhadap Norman.

Pertengkaran kecil itu sudah tentu menarik perhatian netizen. Namun, di platform X, ramai dalam kalangan pengguna media sosial itu memberikan sokongan terhadap Abby Abadi.



"Apa apa sahajalah. I’m taking Abby's side. Sebab, she did nothing wrong untuk dikhianati dua kali.

“Bapak punya dosa, anak kena tanggung kifarah. Mak? Keep on disalahkan. Dicurangi, salah isteri tak jaga lah tak layan la blebleble. Bila anak buat hal salah mak jugak tak pantau la apalah,” tulis netizen.

Selain itu, ramai juga yang berpendapat perbuatan Norman bersuara di media sosial dan menegur Abby sebagai satu hal yang tidak perlu.

BERITA TRENDING: "Tak Pernah Sesaat Pun Saya Lepas Tangan" - Norman Hakim Mohon Abby Abadi Bertenang, Selesaikan Kes Marissa…

BERITA TRENDING: Abby Abadi Dedah CCTV Kantoikan Marissa, Cerita Kronologi Pernikahan Anak Di Thailand