Laman Utama

BCL Didakwa Sudah Ada Kekasih, Siapa Duda Bernama Tiko Aryawardhana?

Maliah Surip
29/03/2023
01:00 MYT
Kisah Bunga Citra Lestari atau BCL menyambut ulang tahun ke-40nya baru-baru ini menjadi buah mulut kerana kehadiran seorang lelaki yang didakwa kekasihnya.
Dakwaan itu dikuatkan lagi dengan rakaman video yang secara tak sengaja merakam BCL berpegangan tangan dengan lelaki tersebut.
Hal itu terus memicu kepada spekulasi mantan isteri Allahyarham Ashraf Sinclair kini sudah membuka hatinya untuk kembali bercinta selepas ditinggalkan sang suami lebih dua tahun lalu.
Meskipun tidak ada pengesahan tentang dakwaan dirinya sudah kembali menjalin hubungan cinta, media tempatan terus menggali tentang siapa lelaki yang akrab dengan bintang terkenal tersebut.
Menerusi Liputan6.com, lelaki berkepala sedikit botak yang didakwa kekasih baharu BCL adalah Tiko Aryawardhana.
Menelusuri akaun LinkedIn Tiko Aryawardhana, dia merupakan lulusan Universitas Trisakti, Jakarta jurusan Ekonomi.
Dia juga bekerja sebagai ahli pemasaran sekaligus penjualan produk di bahagian wealth management, di salah satu bank ternama selama tiga tahun lebih.
Selain itu akun Facebook Tiko menjelaskan bahwa dirinya adalah seorang duda dengan tiga orang anak.
Ada warganet mendakwa Tiko juga memiliki bakat meyanyi.
Hal yang menguatkan lagi dakwaan BCL memang mempunyai hubungan istimewa dengan Tiko adalah lelaki itu kini dilihat kerap ada dalam acara keluarga penyanyi itu selain terdapat beberapa foto menyaksikan dirinya ikut dirakam sama BCL dan lainnya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
gimme-the-mic

#GimmeTheMicMY: Ajai Lebih Pentingkan Bakat Dari Rupa, Mahu Peserta Lebih Versatil - “Dah Lama Kita Tak Buat Pertandingan Cari Bakat Baharu”

gempak
25/07/2024
11:55 MYT
Juri tetap Gimme The Mic Malaysia, Ajai mengakui pemilihan peserta adalah dengan mengutamakan bakat berbading rupa paras dalam mencungkil bakat baharu.
Hiburan

"Alhamdulillah Adira Bagi Saya Peluang" - Datuk Red

gempak
23/07/2024
07:45 MYT
Susulan daripada pendedahan percintaaan yang dibuat melalui siaran langsung di aplikasi TikTok, Datuk Red tampil mengesahkan hubungannya bersama bekas isteri, Adira Suhaimi.
Hiburan

Suami Terbabit Kes Seleweng Wang Syarikat, Bunga Citra Lestari: – “Boleh Tak Kalau Saya Tidak Mahu Ulas”

gempak
23/07/2024
04:55 MYT
Bercakap kepada Gempak, Bunga Citra Lestari enggan mengulas isu yang membabitkan suaminya itu.
Hiburan

"Hari Ni Hari Ke-5 Kami Couple" - Datuk Red & Adira Kembali Bercinta?

gempak
23/07/2024
04:42 MYT
Penyanyi, Adira Suhaimi dan bekas suami Datuk Red mencuri perhatian ramai sewaktu membuat siaran langsung di TikTok bersama baru-baru ini.
Hiburan

Isu Pelakon Berskandal Di Set Shooting, Osman Ali; "Pengarah Ada Hak Menegur Tapi Ada Batas"

gempak
22/07/2024
07:55 MYT
Sutradara terkenal tanah air, Osman Ali, 51, berpendapat pengarah drama atau filem mempunyai hak untuk memberi teguran serta peringatan kepada  pelakon dan kru produksi agar membataskan pergaulan di set penggambaran bagi mengelakkan isu skandal daripada berulang.