,
Laman Utama

Bekas Anggota Tentera Udara, Mohon Maaf Kepada Caprice

Fiza Kamarudin
26/12/2021
01:52 MYT
Seorang bekas anggota Tentera Udara Malaysia (RMAF) dikenali sebagai Raeiz Hamid, tampil bersemuka dengan penyanyi Rap Caprice dan memohon maaf kerana dakwaan menyindir pasukan keselamatan termasuk Angkatan Tentera Malaysia (ATM).
Raeiz membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Caprice dan mengakui ada kesilapan dilakukan daripada pihaknya.
“Setelah perbincangan dibuat, saya akui ada benda yang saya tersilap jadi saya memohon maaf secara jujur dan ikhlas kepada saudara Ariz Ramli.
“Jadi, sama-sama kita pandang ke depan supaya kita boleh permudahkan usaha semua pihak. Mohon semua blog atau mana-mana pihak yang menyebarkan dan menyiarkan video saya itu supaya tarik balik dan tolong jangan mengeruhkan keadaan.
“In the end kita sama-sama nak berjihad, tolong orang lain. Alhamdulillah, tidak ada isu di antara saya dengan Caprice,” katanya.
Video pertemuan dengan Raeiz telah dimuat naik Caprice di laman sosial Instagram (IG)nya.
Menerusi ruangan kapsyen, Caprice yang juga aktivis kemanusiaan menerima permohonan maaf Raeiz.
Pihak Caprice juga memohon maaf kepada sesiapa juga yang tersinggung dengan hantaran yang dibuatnya sebelum ini.
Terdahulu, Caprice telah menangkis dakwaan Raeiz yang menuduh dia menyindir pasukan keselamatan termasuk ATM.
Maklum balas tersebut dibuat Caprice dakwaan Raeiz itu menjadi tular di TikTok.
Dalam video berkenaan, Raeiz menyifatkan tindakan dilakukan Carpice sebagai tidak bertanggungjawab.
Raiez bertindak mengkritik Caprice selepas dia memuat naik beberapa keping gambar di IG, memaparkan aset-aset pasukan keselamatan negara yang dipertontonkan kepada rakyat sewaktu perarakan sambutan Hari Kebangsaan beberapa tahun lalu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Caprice Bimbang Dengan Orang Yang Tetap Sokong ‘Abang Bas’? - “Bebas Tak Semestinya Tidak Buat Salah…”

gempak
18/09/2024
00:55 MYT
Penyanyi rap Caprice memberitahu individu yang dibebaskan selepas membayar jaminan bukanlah bermaksud tidak membuat kesalahan.
Hiburan

Netizen Suka Hidung Lama, Kurang Selesa Bab Tayang Pembedahan, Anju Mohon Maaf - “Itu Tajaan, Tolong Faham Ini Punca Rezeki Saya”

gempak
01/09/2024
23:52 MYT
Pelakon, Zarina Anjoulie memohon maaf sekiranya ada pihak kurang selesa dengan hantaran di media sosial yang memaparkan dirinya menjalani pembedahan kosmetik hidung.
Hiburan

“Kita Tak Akan Tahu Bila Masa Akan Pergi…” - Caprice

gempak
19/08/2024
02:55 MYT
Penyanyi rap dan personaliti media sosial, Caprice berkongsi momen dia bersama putera sulungnya iaitu Airiel Qashaf yang kini semakin membesar dengan cepat.
Berita

Suami Minum Racun Lepas Tikam Isteri 2 Kali Gara-Gara Selisih Faham

gempak
11/08/2024
00:55 MYT
Seorang suami tergamak menikam isterinya di bahagian rusuk kiri dengan pisau selepas berlaku selisih faham antara mereka dalam kejadian di sebuah rumah flat di Bahau, Negeri Sembilan, pada Sabtu.
Hiburan

Amir Ahnaf Memang Minat Dolla! Mohon Maaf Pada Angel, Tak Sangka Kehadiran Di Konsert Cetus Spekulasi - “Dah Anggap Macam Adik"

gempak
08/08/2024
01:25 MYT
Pelakon filem Kahar Kapla High Council, Amir Ahnaf menafikan dakwaan bercinta dengan anggota kumpulan Dolla iaitu Angel.