Dengan pelbagai berita mengenai Huawei, sesetengah orang yang sedang menggunakan telefon bimbit Huawei khuatir jikalau pelbagai aplikasi tidak akan dapat digunakan lagi manakala sebahagian orang yang belum mempunyai telefon bimbit Huawei yang ingin membelinya pula terjejas dengan keputusan pembelian disebabkan berita-berita tersebut.

Dengan rumusan artikel ini mengenai promosi dan tindakan dari Huawei untuk pengguna Huawei, anda pasti akan membuat keputusan untuk membeli produk Huawei dengan penuh keyakinan!

#1 Waranti Percuma Selama 2 tahun


Kebanyakan produk telefon bimbit datang dengan waranti selama 1 tahun.

Huawei adalah syarikat pertama yang memberikan warranti 2 tahun dengan percuma untuk pembelian telefon bimbit. Promosi ini hanya sah untuk siri P30, siri Mate 20, siri nova 4, nova 3i, siri Mediapad M5 dari 1 Julai hingga 30 September.

Pengguna hanya perlu mendaftar melalui applikasi HiCare untuk waranti 2 tahun. Untuk maklumat lanjut, sila layari: http://consumer.huawei.com/my/support/extended-warranty-plan/

#2 Sokongan daripada Penjual Rasmi Huawei



Pelbagai penjual seperti Courts, Senheng, Lazada, dan Shopee juga melancarkan waranti perlindungan aplikasi untuk Huawei.

Dengan pembelian telefon bimbit Huawei pada 1 Julai hingga 30 September, jikalau pengguna tidak dapat menggunakan apa-apa aplikasi Google, anda boleh mendapat bayanan balik.

Dengan jaminan sebegini, apakah anda tunggu lagi!

#3 Promosi Huawei Siri P30 dan nova3i


Untuk menggalakan orang awam untuk menggunakan telefon bimbit Huawei tanpa risau, Huawei telah mengurangkan harga pasaran siri P30.

Dengan zoom 50x Huawei P30 Pro, anda dapat mengambil gambar bulan yang menakjubkan seperti video ini:



Dengan promosi ini, Huawei P30 Pro akan dijual pada harga RM3,399 (8GB+256GB), Huawei P30 pada harga RM2,299, dan Huawei nova3i pada harga RM799.

Huawei Online IT Fair


Huawei sedang mengadakan Online IT Fair dari 1 Julai hingga 8 Julai.

Dengan pembelian produk Huawei, anda akan mendapat barangan percuma sehingga RM1,400. Selain itu, apabila anda mendaftar masuk ke https://shop.huawei.com/my/, anda akan mendapat memusing roda hadiah sehingga baucer RM1,000. Anda boleh mendapat lebih banyak peluang untuk memusing roda hadiah jikalau anda ‘share’ berita ini pada laman media sosial anda.

Sistem EMUI9.1


Huawei telah melancarkan system EMUI9.1 baru-baru ini. Dengan teknologi terbaru ini hasil daripada R&D Huawei, pengguna akan mendapat ciri-ciri tersebut:
Untuk maklumat lanjut EMUI9.1, sila layari https://www.facebook.com/watch/?v=2318556148232198

Dengan pelbagai promosi dan tindakan menaiktarafkan sistem kepada EMUI9.1, ia menunjukkan bahawa Huawei akan selalu memberikan yang terbaik kepada penguna Huawei.

Selain itu, dengan promosi 1+1 waranti percuma dan pelbagai hadiah yang dapat dimenangi sempena Huawei Online IT Fair, anda boleh membeli produk Huawei tanpa risau.

Tunggu apa lagi, sila layari https://shop.huawei pembelian produk Huawei sekarang!