Bukanlah sesuatu yang menghairankan jika lagu nyanyian penyanyi nombor satu negara turut menguasai carta lagu di Malaysia, apatah lagi lagu tersebut cukup merdu dan mengasyikkan.

Namun sebagai seorang penyanyi yang sentiasa merendah diri, Datuk Sri Siti Nurhaliza tahu segala usaha tersebut bukan hanya usaha seorang, tetapi datang daripada ramai pihak. Itulah keistimewaan penyanyi kesayangan ramai ini.

Dalam satu entri di Instagram miliknya, Siti mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat, bukan sahaja untuk lagu Aku Bidadari Syurgamu, tetapi juga untuk album Manifesta Siti 2020.

"Alhamdulillah, berkat usaha, kepercayaan dan penerimaan ramai pihak, lagu #AkuBidadariSyurgamu mendapat peluang untuk berada #1 di setiap carta Malaysia!

"Syarikat rakaman, digital platform, radio, tv, media, peminat, penggemar muzik, semua ini kerana kalian. Terima kasih semua," tulis Siti.

Alhamdulillah, berkat usaha, kepercayaan dan penerimaan ramai pihak, lagu #AkuBidadariSyurgamu mendapat peluang untuk berada #1 di setiap carta Malaysia!!? Syarikat rakaman, digital platform, radio, tv, media, peminat, penggemar muzik, semua ini kerana kalian ❤️❤️❤️ Terima kasih semua. #manifestaSITI2020 #akubidadarisyurgamu

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on


Lagu Aku Bidadari Syurgamu berada di nombor satu carta untuk Radio Era, Suria FM, carta RIM, YouTube, Spotify dan Muzik Muzik di Malaysia.