Filem Pusaka yang sedang hangat ditayangkan di pawagam mencetuskan fenomena tersendiri dalam kalangan peminat naskhah buatan tempatan.

Buktinya, filem ini berjaya meraih kutipan lebih RM11 juta dalam masa 18 hari tayangan.

Ramai peminat memberikan respon positif terhadap karya arahan sutradara Razaisyam Rashid ini.

Dalam pada itu, rupa-rupanya ada juga yang berani menonton filem Pusaka berseorangan!

Biarpun menampilkan tema seram, ia tidak mematahkan hasrat peminat untuk menontonnya biarpun berseorangan!

Astro Shaw mengumpulkan beberapa ciapan peminat di laman Twitter yang menonton filem ini berseorangan.

Salute betul kat korang yang pergi tengok Pusaka sorang² tu.. Yang lain jom la cabar diri korang pula tengok Pusaka hari ini.. . Dari Penerbit Filem DUKUN! Filem arahan Razaisyam Rashid . #PUSAKA KINI MENGHANTUI DI PAWAGAM! #FilemPusaka #Pusakachallenge #DiaDahDatang Dibintangi oleh @syafiqkylez @missmimilana @kak_ogy @faizalhusseinofficial @razaisyam @hafidz.roshdi @sweetqismina @aleza_shadan @yunarahim @megat_sharizal @aloyparadoks

A post shared by Astro Shaw Sdn Bhd (@astroshaw) on


"Salute betul kat korang yang pergi tengok Pusaka sorang-sorang tu.. Yang lain jom la cabar diri korang pula tengok Pusaka hari ini," tulis pengendali akaun Astro Shaw.

Jadi, kepada anda yang masih belum menonton filem Pusaka, tunggu apa lagi? Segera singgah di pawagam terdekat dan tonton filem ini!

Filem Pusaka merupakan karya terbaru terbitan Astro Shaw dengan kerjasama Director's Think Thank dan dipersembahkan oleh produksi Alpha 47.

Mendapat sentuhan pengarah berbakat, Razaisyam Rashid, filem ini membariskan bintang-bintang hebat.

Filem ini menampilkan pelakon hebat seperti seperti Syafiq Kyle, Mimi Lana, Fauziah Datuk Ahmad Daud, Faizal Hussein, Sweet Qismina, Hafidz Roshdi, Aleza Shadan, Yuna Rahim dan ramai lagi.

Jangan lupa saksikan filem Pusaka di pawagam bermula 31 Oktober ini!

OFFICIAL TRAILER #PUSAKA #DiaDahDatang #FilemPusaka Adakah kehadiran ia sebagai satu pelindung atau petaka? Yang pasti, apa yang terjadi pada mereka ini, semuanya atas kau! #PUSAKA DI PAWAGAM 31 OKTOBER 2019 Dibintangi oleh @syafiqkylez @missmimilana @kak_ogy @faizalhusseinofficial @razaisyam @hafidz.roshdi @sweetqismina @aleza_shadan @yunarahim @megat_sharizal @aloyparadoks

A post shared by Astro Shaw Sdn Bhd (@astroshaw) on


Untuk lebih informasi mengenai filem Pusaka, layari laman Facebook, YouTube, Twitter dan Instagram Astro Shaw.