Model dan influncer media sosial, Katie Price nampak seperti tidak memperdulikan ancaman penjara yang bakal dihadapinya apabila tetap menjalani prosuder pembedahan payudara dan sedut lemak.

Malah, ini bukan kali pertama janda lima anak itu melakukan pembedahan untuk membesarkan payudaranya, tetapi sudah masuk kali ke 13.

The Sun melaporkan, Price juga dengan bangga telah berkongsikan momen perjalanan prosuder operasi bedah payudara yang dilakukan oleh seorang doktor, Doktor Frank Plovier dalam saluran YouTube miliknya, baru baru ini.

Ironi, dalam tempoh lima hari akan datang dia berhadapan dengan hukuman penjara jika disabitkan kesalahan lalu lintas sehingga kemalangan sewaktu memandu kereta jenis BMW dalam pengaruh dadah.

Laporan sama mengatakan Price telah terbang ke Belgium untuk menjalani proses tersebut sekaligus tidak mendengar nasihat keluarga yang berasa dirinya sudah terlalu banyak menjalani pembedahan plastik pada bahagian payudaranya itu.

Bersama doktor yang telah menjadi ‘doktor peribadinya itu, Price juga telah melakukan operasi pembedahan pada wajah dan bahagian tubuh lain sejak bertahun lamanya.

Untuk pembedahan yang dilakukan kali ini, Price memberi alasan dirinya kelihatan berisi sewaktu melakukan Brazilian Bum Lift di Turki baru baru ini.

"Price berasa terlihat berisi usai menjalani Brazilian Bum Lift. Dia risau jika berat badannya semakin bertambah, dirinya akan mengalami kesukaran berjalan kerana pernah patah kaki sebelum ini.

“Keluarga membantah keinginannya (pembedahan) tapi apa yang telah direncana tidak mampu dibatalkan Price,” ujar satu sumber kepada portal tersebut.

Terdahulu, Price telah memasuki pusat pemulihan untuk merawat masalah ketagihan bahan terlarang selepas kemalangan berlaku. Namun pihak hakim tetap berpendapat dia perlu menjalani hukuman yang setimpal dengan kesalahannya.

Kredit Foto: BBC.com