,
Laman Utama

Bersedia Dikritik, Fasha Sandha Seronok Bawa Watak Sugar Mummy; “Ada Babak Daring, Tapi Saya Pentingkan Pengajaran”

Asyikin Mayudin
15/09/2022
04:55 MYT
Pertama kali memegang watak sebagai isteri curang dan ‘sugar mummy’ dalam drama Rampas Cintaku, pelakon Fasha Sandha sudah bersiap sedia dengan kritikan netizen.
Menyedari kewujudan jabatan netizen malaysia (JNM), Fasha berkata dia lebih memandang sisi berbeza karekternya itu dan pengajaran dalam cerita tersebut.
“Saya memandang dari sudut positif, masa dapat skrip ini macam wow, karekter baru. Walaupun ada babak daring tapi saya lebih pentingkan pengajaran dalam cerita.
“Kita kena tengok sisi berbeza. Saya tahu JNM akan jalankan tugas mereka. Tetapi saya tak kisah, sebab saya hanya bertugas dan menjayakan karekter itu atas permintaan naskha.
“Selain untuk menampakkan lakonan saya real, tak nampak macam tipu. Sebab memang wujud kisah macam dalam drama ini,” kata Fasha kepada Gempak.
Fasha ditemui ketika sidang media dan tayangan drama Rampas Cintaku selama 60 minit di DADI Pavilion, Kuala Lumpur baru-baru ini.
Berkongsi lagi mengenai wataknya, isteri kepada pelakon Aidil Aziz ini memberitahu dia banyak bertanya kepada pengarah memandangkan tidak ada pengalaman sebagai ‘sugar mummy’.
“Sejujurnya, saya tak pernah ada pengalaman dan tidak dikelilingi orang-orang yang mempunyai anak ikan. Memang saya blur nak buat research fasal watak saya ini.
“Saya banyak berbincang dengan pengarah macam mana nak tunjuk saya ini seorang Datin yang berumur 40an. Saya gementar kalau watak saya itu tak sampai.
“Walaupun shooting dengan suami sendiri pun jadi gementar,” ujarnya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Tak Nak Peminat Bazir Duit Mengundi, Siti Khadijah Hanya Perlu Sokongan Peminat Untuk Terus Berada Dalam Industri - "Saya Tak Nak Berlakon Sampai Tua Sangat..."

gempak
07/09/2024
03:55 MYT
Tidak pernah menganggap diri popular, pelakon Siti Khadijah berkata dia enggan meletakkan harapan yang tinggi dalam kerjaya seninya terutama hal yang berkaitan dengan anugerah.
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.
Hiburan

Astro Raih 9 Anugerah, Teguhkan Pengaruh Serantau di Anugerah ContentAsia 2024

gempak
06/09/2024
08:25 MYT
Syarikat kandungan dan hiburan terkemuka Malaysia, Astro menunjukkan kecemerlangannya dalam industri dengan memperoleh sembilan anugerah berprestij di Anugerah ContentAsia 2024.
Viral

Apa Hukum Lelaki Pakai Bearing Pada Kemaluan? Ini Penjelasan Ustaz Azhar Idrus!

gempak
05/09/2024
11:20 MYT
Pendakwah terkenal Ustaz Azhar Idrus tampil menjelaskan mengenai hukum lelaki memasang implan atau ‘bearing’ yang diperbuat daripada besi pada bahagian kemaluan.
Hiburan

Kongsi Video Kereta Baru Sempena Hari Jadi, Ada Pula Netizen Tuduh As'ad Motawh Menunjuk - "Perlu Ke Photoshoot"

gempak
05/09/2024
09:55 MYT
Penyanyi dan pempengaruh media sosial, As’ad Motawh sekali lagi menarik perhatian ramai susulan perkongsiannya di Instagram sempena ulang tahun kelahirannya, baru-baru ini.