,
Laman Utama

Bersenam Tanpa Mekap, Netizen Puji Ifa Raziah Cantik, Disamakan Dengan Bintang K-Pop Jessi

Izwan Isa
10/10/2022
00:01 MYT
Penyanyi, pelakon dan usahawan Ifa Raziah cukup dikenali sebagai selebriti yang kerap memuat naik pelbagai kandungan video mahupun foto di laman sosialnya.
Selain Instagram yang sering dijadikan sebagai platform untuk mempromosikan karier dan bisnesnya, Ifa juga turut menjadikan TikTok sebagai salah satu medium untuk berkongsi perkembangan terkini.
Terbaharu menerusi sepotong video yang dikongsikan di TikTok, Ifa berkongsi rutin senaman ketika berada di rumah.
@ifa_raziah #missdiva #ifaraziah #terpalingviral #trending #fyp #fouryoupage #tiktok #tiktokviral #serifabeauty #starvendors #teamifaraziah #ifaraziahdivas @Starvendors @Ifa Raziah Divas ♬ Miss Diva - Ifa Raziah
Menariknya, menerusi video berkenaan, Ifa langsung tidak mengenakan secalit mekap. Hal ini menyorot perhatian netizen dan pengikutnya.
Meninjau ruangan komen, ramai yang memuji kecantikan Ifa yang tampil polos. Dan ada juga yang menyamakan penyanyi lagu Ser Ser Ser itu dengan bintang k-pop, Jessi.
Terdahulu, penampilan Ifa yang semakin kurus menjadi bualan sehingga ada yang menuduh dirinya menjalani pembedahan memotong usus.
Bagaimanapun, Ifa menafikan sekeras-kerasnya dakwaan berkenaan.
BACA: “Saya Bagi RM200,000 Cash Kalau Boleh Buktikan Saya Pernah Potong Usus!” – Ifa Raziah
BACA: Ifa Raziah Tak Potong Ususlah!
Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Afgan Ulas Aksi Mesra Bersama Jessi Dalam Video Muzik ‘Escape’ - “Sama Macam Kita Selalu Lakukan…”

gempak
12/08/2024
13:25 MYT
Penyanyi Indonesia, Afgan mendedahkan bahawa dia tidak mengambil kisah tentang komen yang dilemparkan oleh netizen selepas melancarkan lagu duetnya bersama penyanyi terkenal Korea, Jessi.
Hiburan

"Kahwin Jer Senang, Nak Akak Sponsor?" - Ifa Raziah Mohon Aliff Aziz, Sarah Yasmine Selesaikan Kemelut, Netizen Dua Negara Tak Bertelagah!

gempak
02/05/2024
01:50 MYT
Selebriti versatil, Ifa Raziah menyeru agar semua pihak yang terbabit dalam kontroversi melibatkan selebriti Singapura iaitu Aliff Aziz dan Sarah Yasmine agar berhenti daripada terus bertelagah dan menyebarkan aib satu sama lain.
Viral

Influencer Kena Kecam Pakai Mentega Jadi Asas Solekan - "Ia Beri Kemasan Seperti Kulit Berembun..."

gempak
01/05/2024
14:50 MYT
Seorang pesohor media sosial mengundang kontroversi kerana menggunakan mentega sebagai bahan asas solekan, lapor laman berita Wion News.
Hiburan

"Tak Nak Bisnes Orang Lain Terkesan" - Ruhainies Tarik Diri Dari StarVendors Mega Raya KLCC

gempak
16/03/2024
02:50 MYT
Ruhainies telah membuat keputusan untuk menarik diri daripada menyertai festival jualan raya StarVendors KLCC Mega Raya yang dijadual berlangsung pada 29 Mac hingga 1 April nanti.
Hiburan

"Janganlah Boikot Acara Saya... Saya Neutral, Ruhainies & Bella Astillah Adik Kesayangan Saya" - Ifa Raziah

gempak
15/03/2024
07:54 MYT
Ifa Raziah memohon peminat kedua-dua selebriti Ruhainies dan Bella Astillah tidak bertindak terlalu agresif hingga sanggup memboikot acara StarVendors Mega Raya Festival yang bakal berlangsung 29 Mac ini.