Beberapa hari lalu pelakon dan usahawan Puteri Sarah Liyana yang juga merupakan isteri kepada pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof didakwa kelihatan di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak.

Kelibat Puteri Sarah yang memakai jubah dan tudung hitam dan dikatakan hadir bersama seorang wanita yang didakwa ibu mentuanya menarik perhatian orang ramai yang kebetulan berada di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak apabila dia masuk ke bahagian undang-undang keluarga.

"Maaf, tiada apa yang ingin sya kongsikan buat masa ini," kata Puteri Sarah ketika dihubungi oleh pihak Harian Metro.

Walaupun Instagram Syamsul masih lagi mengikuti Instagram Puteri Sarah tetapi sebaliknya Puteri Sarah sudah tidak lagi mengikuti Instagram suaminya itu.

Entri terkini di Instagram Puteri Sarah (ketika berita ini ditulis) adalah berkenaan dengan sesi karaoke bersama dengan team kosmetiknya, manakala di Instagram Syamsul, dia memuat naik IGTV berkaitan dengan single terbarunya 'Satu Kalimah'.

Tidak dapat dipastikan tujuan kehadiran Puteri Sarah ke Pejabat Agama Islam seperti yang didakwa. Bagaimanapun, sama-sama kita doakan yang terbaik untuk pasangan yang bersih daripada gosip liar ini.

Puteri Sarah berkahwin dengan Syamsul Yusof pada 8 Mac 2014 dan mereka dikurniakan dengan dua orang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam pada 19 April 2017 dan Sumayyah pada 16 Mac 2019.

Sumber: Harian Metro