,
Terkini

Bosan Kahwini Diri Sendiri, Wanita Ini Failkan Perceraian

Asyraf Roslan
07/09/2024
04:58 MYT
Selepas setahun mendirikan rumah tangga dengan diri sendiri, pempengaruh dan model, Suellen Carey akhirnya membuat keputusan untuk bercerai.
Keputusan untuk berpisah itu dibuat selepas sepuluh sesi terapi di mana Suellen cuba meneroka perasaannya dan berusaha untuk menyelamatkan perkahwinan tersebut.
Tetapi setelah menghadiri sesi terapi secara sendirian, Suellen akhirnya mengakui bahawa perkahwinan tersebut tidak lagi dapat diteruskan.
Wanita yang berasal dari Brazil itu menyatakan meskipun dia gembira dengan keputusan untuk mengawini dirinya sendiri namun rasa kesunyian sering menghantuinya sepanjang tempoh perkahwinan.
Dia kini melihat perkahwinan tersebut sebagai satu proses muhasabah diri yang berharga, serta sedang mempersiapkan dirinya untuk membuka hati bagi mencari pasangan sebenar.
Terdahulu, Suellen Carey,36 tahun menarik perhatian ramai apabila membuat keputusan untuk berkahwin dengan dirinya sendiri di London.
Keputusan tersebut dibuat kerana sering mengalami kekecewaan dalam dunia percintaan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Tak Halang Untuk Dia Jadi Content Creator Tapi…’ - Dr. Say Izinkan Anak Jadi Pencipta Kandungan Namun Bersyarat

gempak
12/09/2024
08:55 MYT
Sebagai ibu bapa, meskipun memberi kebebasan memilih dia mahu anaknya untuk melanjutkan pelajaran ke tahap yang lebih tinggi.
Viral

Netizen Puaka Musykil Warna Muka, Tangan, Kaki Tak Sama, Rupanya Prince Syed Kacukan Arab & Cina - “Aku Tak Maafkan Dunia Akhirat Cara Kau Cakap Macam Ni”

gempak
10/09/2024
02:25 MYT
Pempengaruh dan usahawan viral, Prince Syed menegur sikap netizen yang dianggap seolah-olah sentiasa mencari keburukan dirinya.
Hiburan

Tyra Kamaruzzaman Batal Majlis Bertandang Selepas Tahu Hamil Anak Pertama – “Saya Rasa Membazir Sebab…”

gempak
07/08/2024
07:55 MYT
Pempengaruh Tyra Kamaruzzaman memaklumkan majlis bertandang yang dirancangnya sebelum ini terpaksa dibatalkan selepas mengetahui dirinya kini berbadan dua.
Viral

Hubungan Adik-Beradik Dikatakan Tak Baik, Uciluna Jawab Dakwaan Siti Jamumall - “Tak Semua Benda Kena Kongsi Di Media Sosial”

gempak
07/08/2024
00:56 MYT
Usahawan dan pempengaruh, Khairul Shukri atau dikenali sebagai Uciluna tampil memberikan komen berhubung dakwaan kakaknya, Siti Jamumall yang mengatakan mereka tidak mempunyai hubungan baik sebagai adik-beradik.
Hiburan

Adira Salahudi Dedah Individu Dengki & Perangai Toksik - “Jangan Cabar Orang Yang Bersabar, Datang Depan Aku Kalau Kau Ada Masalah”

gempak
30/07/2024
21:55 MYT
Personaliti media sosial dan usahawan, Adira Salahudi meluahkan rasa terkilan dengan individu yang menyimpan hasrat dengki terhadap diri dan keluarganya.