Umum mengetahui bahawa filem Backstage telah menjengah pawagam di Malaysia sejak minggu lalu.

Dibintangi adik beradik popular Indonesia, Sissy Priscillia dan adiknya, Vanesha Prescilla.

Seperti yang diceritakan Vanesha, antara perkara menarik mengenai filem tersebut adalah lagu-lagu yang ditampilkan dinyanyikan sendiri oleh mereka dua beradik.

"Saya nak beritahu kepada orang ramai bahawa lagu-lagu dalam filem ini dinyanyikan sendiri oleh kami berdua.

"Anda boleh mendengarkannya juga di mana-mana platform muzik seperti Spotify, Apple Music dan lain-lain," katanya dalam sesi virtual bersama media di Malaysia baru-baru ini.

Sementara Sissy menambah, suara adiknya itu amat merdu dan harus didengar oleh orang ramai.

"Ada tujuh lagu semuanya, empat daripadanya adalah nyanyian semula lagu-lagu Indonesia dan tiga lagu lagi ditulis khusus untuk filem Backstage.

"Suara Vanesha pun best, cubalah dengar ya!" katanya mesra.

Selain adik beradik itu, Backstage turut dibintangi oleh Achmad Megantara, Aulia Sarah, Karina Suwandi, Ferry Salim, Verdi Solaiman dan Roy Rungkono.

Filem ini diproduksikan oleh Paragon Pictures dan Ideosource Entertainment hasil kerjasama dengan Astro Shaw & Nusantara, Endeavor Content dan perusahaan teknologi informasi, digital dan telekomunikasi NFC Indonesia.

Nak tahu lebih tentang apa yang berlaku dalam filem Backstage? Jangan lupa saksikannya di pawagam berdekatan anda! Ia sudah mula ditayangkan di seluruh negara bermula Khamis minggu lalu.