Isteri kepada pendakwah sensasi, PU (Pencetus Ummah) Abu Sufyan iaitu Hana Azraa berkongsi berita gembira dimana dia telah selamat melahirkan bayi kedua mereka.

BERITA TRENDING: Tak Sampai 2 Bulan Beri Bayangan Mahu Berpisah, Netizen Syak Isteri Kedua PU Abu Hamil

Syukur atas kelahiran itu, Hanaa bagaimanapun memilih untuk tidak terlalu berkongsi lebih lanjut mengenai perkara tersebut namun mengharapkan doa yang baik-baik buatnya.

“Alhamdulillah… ya, saya sudah selamat melahirkan cahaya mata kedua kami. Maaf, saya tak nak terlalu kongsi sangat mengenai perkara itu.

“Apa yang saya katakan, saya cuma mengharapkan doa yang baik-baik saja untuk keluarga kecil saya,” kata Hanaa kepada Gempak.

Terdahulu, Hanaa berkongsi foto memperlihatkan Abu sedang mencium bayi mereka dengan kapsyen berterima kasih kepada suaminya atas segalanya.

“Terima kasih atas segalanya. Jaga diri. Kita jumpa raya nanti okay. Kami akan merindui awak, abi,” tulis Hanaa secara ringkas.

Pada Oktober tahun lalu, rumah tangga Abu Sufyan dengan dua isterinya iaitu Ain Afini dan Hana Azraa dipercayai bakal berakhir.

Malah Abu Sufyan ketika dihubungi Gempak pada ketika itu, mengesahkan dia dan dua isterinya bakal membawa haluan masing-masing selepas ini.

Untuk rekod, pasangan itu juga dikurniakan seorang anak lelaki bernama Muhammad Uwais Al-Mateen yang kini berusia empat tahun manakala Hana juga mempunyai anak perempuan Afifah Aisyah, 8, hasil perkahwinan terdahulu.

PU Abu juga mempunyai tiga cahaya mata daripada perkahwinan pertamanya dengan Ain Afini.