Keluang Man

Calon WONDA Coffee Keluang Man Of The Month: Aliff Ahmad Lantang Bersuara Demi Keadilan!

Muhammad Firdaus
30/05/2024
16:00 MYT
Aktivis, Aliff Ahmad adalah salah seorang daripada empat calon bagi kategori Wonda Coffee Keluang Man Of The Month.

Trivia Aliff Ahmad

Aliff Ahmad pernah disebut-sebut kerana kelantangannya bersuara tentang remaja perempuan sindrom down, Bella yang sebelum ini teruk didera oleh pengasuhnya.
Walaupun terpaksa berhadapan dengan pelbagai cabaran, perjuangan Aliff Ahmad untuk keadilan terhadap Bella akhirnya berjaya apabila si pelaku dihadapkan ke mahkamah dan menerima hukuman setimpal atas tindakannya.
Keberanian dan kelantangan Aliff tentang kes tersebut membuatkan ramai yang mengucapkan terima kasih kerana keadilan terhadap Bella berjaya diketengahkan dan menjadi perhatian ramai.

Calon Wonda Coffee Of The Month

Wonda Coffee Keluang Man Of The Month yang turut berada di samping 11 kategori sedia ada Gempak Most Wanted merupakan inisiatif bagi mengiktiraf individu viral di sosial media atas usaha murni yang telah mereka lakukan.
Inisiatif ini sekali gus dapat membantu dalam mempermudahkan urusan mereka yang memerlukan bantuan serta memberi impak yang positif di dalam komuniti kita.
Kenapa Keluang Man? Seperti Keluang Man, dia juga merupakan insan biasa yang mempunyai keberanian luar biasa yang tinggi walaupun dia tidak mempunyai kuasa, tiada gadget berteknologi tinggi, tapi dia sangat berani dan itulah kekuatan sebenar seorang keluang Man.
Seorang pemenang setiap bulan akan diumumkan dan ditemubual di segment Gempak Most Wanted. Jom calonkan hero Wonda Coffee Keluang Man Of The Month di sini!
Undian telah ditutup pada semalam, ini merupakan kedudukan terkini Wonda Coffee Keluang Man of the Month.
1. Saharuddin Amirullah
2. Lee Weng Foong
3. Aleeya Zailan
4. Aliff Ahmad
Juara Wonda Coffee Keluang Man of the Month akan diumumkan pada 5 Jun 2024.

Korang dah tengok filem pilihan nombor satu di GSC, The Experts?

Kalau belum, filem tempatan pecah panggung ini masih mendominasi pawagam tanah air. Jom, tonton The Experts di pawagam berhampiran korang hari ini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Calon Wonda Coffee Keluang Man Of The Month: Cinta Seorang Cat Lover, Yayan Sanggup Habiskan Masa & Tenaga Selamatkan Kucing Jalanan

gempak
22/06/2024
13:20 MYT
Pencinta dan penyelamat kucing jalanan, Nor Izyan Syahida atau Yayan tidak menyangka dirinya tercalon bagi anugerah Wonda Coffee Keluang Man of The Month untuk bulan ini.
Hiburan

Aleeya Zailan Puji Penganjuran Wonda Coffee Keluang Man Of The Month - “Ramai Yang Suka Buat Kebaikan”

gempak
14/06/2024
07:32 MYT
Usahawan dan pempengaruh, Aleeya Zailan akui terkejut apabila dinobatkan sebagai juara anugerah Wonda Coffee Keluang Man Of The Month pada 5 Jun lalu.
Viral

Undian Dibuka, XYZ Team, Yayan & Jiu Ming Ge Calon Wonda Coffee Keluang Man Of The Month!

gempak
02/06/2024
14:25 MYT
Undian bagi kategori Wonda Coffee Keluang Man Of The Month telah pun dibuka secara rasmi kepada umum.
Keluang Man

Wonda Coffee Keluang Man Of The Month: Jom Calonkan Individu Pilihan Anda Untuk Bulan Jun!

gempak
31/05/2024
13:55 MYT
Seperti yang diumumkan sebelum ini, Gempak Most Wanted telah memperkenalkan kategori baharu iaitu Wonda Coffee Keluang Man Of The Month!
Keluang Man

Calon Wonda Coffee Keluang Man Of The Month: Lee Weng Foong Buka Jalan Alternatif Orang Balik Kampung, Netizen Tersentuh

gempak
30/05/2024
13:50 MYT
Kemuliaan hati individu berbangsa Cina bernama Lee Weng Foong yang berusia 52 tahun ternyata membuatkan netizen terharu.