Sudah menjadi impian setiap wanita untuk memiliki kulit wajah yang cantik sihat dan glowing.

Kulit yang sihat mampu memberikan keyakinan dan juga mood positif dalam diri seseorang.

Selain itu, tak perlu risau nak fikir tentang make up. Hanya solekan secara minimalis pun sudah cukup untuk menaikkan seri wajah.

Mungkin sebelum ini ada yang give up kerana sudah pelbagai rawatan namun result tetap tidak memuaskan.
Jangan risau, produk kecantikan Hada Labo to the resque!

Kalau nak tahu, Hada Labo amat menitikberatkan kualiti dan konsep minimalis.

Ini bermaksud bahan yang digunakan hanya mengandungi ramuan asli tanpa tambahan alkohol, minyak mineral, pewangi dan pewarna, seiring dengan falsafah Hada Labo iaitu Perfect & Simple.

Terdapat dua jenis serum booster pilihan terbaik dari Hada Labo iaitu H.A. Supreme Vita Brightening Booster dan New H.A. Supreme Retin Lifting Booster.

Serum Booster H.A. Supreme Vita Brightening Booster dan New H.A. Supreme Retin Lifting Booster merupakan jalan terbaik untuk membantu kulit wajah berseri dan awet muda.

Dengan menggunakan dua serum booster terbaik H.A. Supreme Vita Brightening Booster dan New H.A. Supreme Retin Lifting Booster secara konsisten selama beberapa minggu, voilah! Anda pasti mendapat kulit wajah yang diidamkan.

Kebaikan Dua Serum Booster Hada Labo

1. H.A. Supreme Vita Brightening Booster (penggunaa waktu pagi)


Merupakan serum pencerah yang mampu menyelesaikan masalah kulit dengan lebih pantas berbanding serum lain kerana diperkaya dengan ramuan berkuasa dan memiliki kesan penyerapan efisien.

Ia mengandungi formula suntikan pemutihan yang boleh mencerahkan kulit dengan berkesan.

Dengan kandungan 5% Niacinamide, Vitamin B12 dan empat jenis asid hyaluronic, serum ini berupaya meresap hingga 1.2mm lapisan dermis.

Penggunaan serum ini juga dapat mengurangkan penampilan bintik gelap serta bekas jerawat hingga 48%. Jadi kulit anda akan kelihatan semakin glowing.

Bebas alkohol, pewangi, minyak mineral dan pewarna, yang menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit.

Teksturnya yang ringan adalah untuk penyerapan yang cepat. Oleskan setiap pagi selepas membersihkan kulit ya.


2. New H.A. Supreme Retin Lifting Booster (penggunaan malam)


Booster serum anti-penuaan yang mampu merawat dan menyelesaikan masalah kulit lebih cepat berbanding serum biasa kerana ramuannya serta tahap keberkesanan penembusan yang tinggi.

Serum ini mengandungi kompleks peptida dan retinol untuk menganjalkan semula kulit muka yang kendur agar wajah tampak awet muda dan berkontur.

Diadun dengan empat jenis Asid Hyaluronik untuk memberikan penghidratan yang lebih berkesan.

Serum ini juga bebas daripada alkohol, pewangi, minyak mineral dan pewarna yang menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit. Teksturnya yang ringan juga adalah untuk penyerapan lebih cepat.

Dengan adanya gabungan kombo Booster Serum Hada Labo H.A Supreme Vita Brightening Booster Serum dan H.A Supreme Retin Lifting Booster Serum Baharu, anda kini mampu tampil lebih yakin!

Tidak perlu fikir nak keluar rumah dengan solekan tebal lagi, natural beauty dan kulit glowing, nampak awet muda pun dah buat rasa gembira.

Layari web Hada Labo Malaysia atau Facebook MY Hada Labo untuk maklumat lanjut.