Pelakon Izara Aishah mencuri perhatian wargamaya apabila tampil cantik serba putih seperti seorang pengantin untuk sesi makan malam berdua bersama suaminya, Adib Khalid di sebuah restoran di Kuala Lumpur.

Menurut Izara atau nama sebenarnya Nik Izara Aishah Nik Izazurin, 28, makan malam itu adalah bersempena ulang tahun kelahirannya yang disambut pada 28 September yang lalu.

Menerusi laman sosial Twitter, Izara berkongsi beberapa keping foto dirinya dan suami untuk tatapan umum.

“First date without our anak sayang nyawa #birthdaydinner,” tulis Izara di ruangan kapsyen.

Menerusi perkongsian itu, Izara mengenakan sehelai jubah putih longgar yang sangat cantik dan dipadankan dengan tudung labuh di belakang berona kelabu cair.

Sementara itu di ruangan balas, ia dihujani dengan pujian daripada wargamaya yang rata-ratanya memuji busana putih yang digayakannya serta kecantikan semula jadi Izara.

Definisi cantik. Free hair cantik, bertudung cantik, makeup cantik, Muka togel pun cantik,” puji seorang wargamaya.

Sedang kebingungan. Izara ni manusia ke bidadari?” soal seorang wargamaya.

MasyaAllah, segala puji-pujian bagi Allah atas kurniaan sempurna ini. Semoga terus istiqomah, In Shaa Allah menjadi ketua bidadari buatnya di syurga nanti,” pesan seorang wargamaya.

Salam. Cantiknya awak! Macam nak pergi nikah,” komen seorang wargamaya.

Kalau Izara date outfit macam ni nampak cantik je. Tapi kalau orang biasa mesti typical malaysian akan cakap "eh dia ni overnya.." tulis seorang wargamaya.

Pergi dating ke pergi nikah ni cantiknya,” kata seorang wargamaya lagi.

Sehingga kini, perkongsian tersebut telah menerima hampir 5,000 ulang ciap dan 30,000 tanda suka daripada warga Twitter.

Pada Ogos lalu, Izara mengejutkan orang ramai apabila tampil bertudung labuh di Instagram miliknya.

Malah, Izara bertindak memadam foto-foto lamanya yang tidak bertudung.

Sekedar info, Izara berkahwin dengan Muhammad Adib Khalid, 33, yang juga anak tiri penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza pada 2017.

Pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Irisa Alaia yang kini berusia setahun setengah.