Laman Utama

Caprice Tak Berminat Nak Ulas Isu Rumah Tangga Sharifah Sakinah & Abang Viva, Sibuk Uruskan Isu Saman!

Shahrin Zulkifle
23/10/2022
03:00 MYT
Umum mengetahui selebriti media sosial, Caprice sering menggunakan platform media sosial miliknya untuk berbincang dan mengulas isu atau berita mengenai salah laku individu lain.
Terbaharu, menerusi hantaran di Instagram, Caprice berkongsi satu tangkap layar soalan yang diterima daripada pengikutnya yang meminta dia mengulas mengenai status rumah tangga seorang pelakon wanita yang dikatakan bakal bercerai.
“Salam Cap, nak tanya Cap ada berita ke pasal Sharifah Sakinah bercerai dengan Micheal? Boleh tulis sikit tak Cap?” tanya indvidu berkenaan.
Tidak sekadar berkongsi tangkap layar berkenaan, Caprice turut membalas ringkas pertanyaan tersebut.
“Waalaikumusalam. Tak nak,” jawabnya ringkas.
Tambah penyanyi rap berusia 34 tahun itu, alasannya tidak mahu mengulas isu tersebut disebabkan dia kini sedang sibuk menguruskan surat saman ekoran isu yang melibatkan dirinya dengan sebuah syarikat tempatan.
Sementara itu, turut dilihat pelakon Sharifah Sakinah sempat meninggalkan komen seakan memerli individu tersebut pada hantaran berkenaan.
“Perlukan ubat anti keresahan?” tulisnya ringkas.
Menjengah ke ruangan balas, rata-rata netizen memberikan pelbagai reaksi terhadap perkongsian tersebut.
Selain itu, menerusi satu hantaran di IG Stories pula, Caprice turut memaklumkan bahawa dirinya tidak akan mengulas isu berkaitan Abang Viva yang tular mengenai kisah perkahwinannya baru-baru ini.
Terdahulu, susulan rasa tidak puas hati yang diluahkan Caprice melalui IG Stories yang mendakwa syarikat Mydin memuat naik hantaran berunsur penghinaan terhadapnya di Twitter, Pengarah Urusan Mydin Mohamed Holdings Bhd (Mydin), Datuk Dr Ameer Ali Mydin tampil memberikan respons mengenai isu berkenaan.
Malah, Ameer Ali turut terbuka untuk menerima surat saman daripada Caprice kepada syarikatnya itu. BACA: Sempoi! Pengarah Mydin Minta Caprice Hantar Surat Saman
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Ulas Isu ‘Child Free’, Caprice Akui Hidup Berubah Lepas Punyai Zuriat – "Dulu Tidur Bergantung Pada Ubat”

gempak
29/06/2024
00:55 MYT
Penyanyi Caprice memberi pandangannya mengenai ‘trend’ baru-baru ini di mana terdapat pasangan yang sudah berkahwin memilih untuk tidak mempunyai zuriat.
Hiburan

Meerqeen Suka Karaoke, Mierul Aiman Ditahan Peminat, Sharifah Sakinah Hantu Paling Slay! Ini Antara Perkara Menarik Di Acara Hello Putrajaya

gempak
25/06/2024
09:55 MYT
Astro terus membawakan pengalaman baharu untuk lebih dekat kepada pelanggan menerusi Jelajah Hello di seluruh di bandar di Malaysia.
Viral

Pempengaruh Popular Didakwa Buat Gangguan Seksual? Caprice Kongsi Screenshot Dari Mangsa

gempak
31/05/2024
03:28 MYT
Susulan penularan kes berkaitan seorang pempengaruh Islamik yang didakwa melakukan gangguan seksual terhadap wanita, aktivis dan penyanyi rap, Caprice tampil memuat naik beberapa tangkap layar perbualan daripada mangsa isu tersebut.
Hiburan

Berang Ditipu Selebriti Wanita, Individu Minta Tolong Daripada Caprice - “Sepatutnya Saya Kahwin Dengan Dia Tapi…”

gempak
11/05/2024
00:55 MYT
Ini respons Caprice mengenai DM tersebut.
Hiburan

Caprice & Isteri Berhenti Kongsi Mengenai Anak Di Laman Sosial - “Maaf Untuk Ibu Bapa Yang Suka Sama-Sama…”

gempak
07/05/2024
02:55 MYT
Caprice seronok dapat kongsi pengalaman jaga bayi.