,
Advertorial

Cari Telefon Bateri Tahan Lama? Cubalah Galaxy Note20 Series, Tak Perlu Bawa Powerbank Lagi! Aktiviti Harian Jadi Lebih Lancar…

ZULHILMI JALIL
18/09/2020
04:16 MYT
Rutin seharian yang memerlukan kita sentiasa bergantung kepada telefon pintar dalam menyelesaikan tugasan kerja, adakalanya membuatkan kita berasa risau akan masalah kehabisan bateri.
Lebih-lebih lagi bagi mereka yang perlu bekerja di luar dari pagi hingga ke malam.
Sudah pasti, situasi itu secara tidak langsung memerlukan mereka untuk sentiasa membawa peranti powerbank atau peranti pengecas ke mana-mana sahaja.
Begitupun, sekiranya anda memiliki telefon pintar Galaxy Note20 series, tidak perlu gusar akan masalah kehabisan bateri.
Nak guna selama seharian tanpa dicas semula pun tiada masalah! Ini kerana Galaxy Note20 didatangkan dengan keupayaan bateri 4,300 mAh, manakala Galaxy Note20 Ultra pula sebanyak 4,500, mAh.
Memang tahan lama bersesuaian dengan gaya hidup masa kini yang banyak bergantung dengan telefon pintar.
Bagi seorang vlogger atau mereka yang suka mengambil video, memiliki Galaxy Note20 series memberi satu kelebihan.
Ini kerana, spesifikasi kualiti 8K pada rakaman video membolehkan seseorang merakam sebarang momen setanding seperti penghasilan bagi sebuah movie.
Wah! Hebat bukan? Jadi, tak perlu bawa kamera yang besar, memadai dengan Galaxy Note20.
Bahkan, teknologi AI membolehkan anda mengambil gambar daripada pelbagai sudut mengikut apa yang anda inginkan sehingga 15 saat.
Bukan itu sahaja, kelebihan paparan skrin 60Hz yang dimiliki Galaxy Note20 dan 120Hz bagi Galaxy Note20 Ultra ini juga menjadikan setiap penghasilan paparan imej yang terpancar pada skrin lebih jelas dan berkualiti.
Bukan setakat nak buat suntingan video, nak main game pun rasa lebih puas.
Ini kerana , Galaxy Note20 dilengkapi dengan Game Booster yang mampu menjadikan paparan lebih cantik, selain kuasa processor dan sambungan 5G yang cukup.
Jadi, tunggu apa lagi, jom dapatkan Galaxy Note20 series hari ini. Memang pilihan berbaloi!
Paling seronok, setiap pembelian Galaxy Note20 akan diberikan hadiah berupa UV Sterilizer dan peranti pengecasan tanpa wayar bernilai RM508.
Risau bajet lari? Jangan bimbang, anda kini boleh dapatkan Galaxy Note20 dengan pelan ansuran mudah.
Bahkan, terdapat juga pelan perlindungan selama setahun.
Nak tahu lebih lanjut mengenai tawaran Galaxy Note20, layari https://www.facebook.com/SamsungMalaysia/.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Advertorial

Talentbank Umum Senarai Universiti Pilihan Majikan 2024, Sasar Untuk Tingkatkan Peluang Pekerjaan Selepas Tamat Pengajian

gempak
05/08/2024
06:55 MYT
Talentbank, dalam menerajui dan meningkatkan daya kebolehpasaran para graduan serta menghubungkan bidang akademia dengan sektor industri, telah mengumumkan senarai yang dinantikan ramai iaitu senarai Universiti Pilihan Majikan 2024.
Berita

Ini Sebab Kenapa Pekerja Samsung Mogok Di Korea Selatan

gempak
07/06/2024
15:55 MYT
Selepas berdepan mogok kumpulan doktor, Korea Selatan kini dilanda protes baharu melibatkan kakitangan Samsung Electronics yang merupakan anak syarikat gergasi, Samsung Group di bawah tindakan nekad pertama sebagai sebahagian daripada kempen selama enam bulan yang menuntut gaji lebih baik.