Sempena cuti hujung minggu, Astro bakal mengadakan sebuah acara menarik untuk ibu bapa dan anak-anak iaitu Hello Friends! Home of Kids pada 2 sehingga 10 Mac ini yang bertempat di Main Atrium, LaLaport Bukit Bintang City Centre.

Pelbagai aktiviti-aktiviti menarik disediakan seperti konsert mini bersama Pinkfong & Baby Shark, Didi & Friends dan Omar Hana.

Selain itu, pengunjung juga berpeluang beramah mesra bersama pelbagai karakter-karakter animasi terkenal seperti Upin Ipin, Bluey, Lawak Kampus, Boboiboy dan XTY Tong Tong & Doo Doo.

Persembahan single terbaru Amir Sisi (pemenang The Chosen One 2023), kemunculan peserta rancangan reality Ri-Oh Rimba; Hawa Rizwana, Ikhmal Nour, Putera Muhammad, dan barisan pelakon Kampung Puasa, Mikael Noah dan Firman, serta kemunculan Wafiy Aan.



Pengunjung juga berpeluang memenangi hadiah ekslusif menerusi aktiviti 'spin the wheel' selain daripada berseronok di booth-booth seronok yang disediakan.


Dapatkan Astro Baharu hanya dari RM41.99/sebulan dengan 30% off*. Untuk maklumat lanjut “Hello Friends! Home of Kids”, layari https://astro.com.my/hello.