,
Hiburan

Dafi Dedah Punca Tak Ada Dalam Gambar Keluarga, ‘Tutup Mulut’ Mengenai Dakwaan Kakak Bakal Nikah - “Nak Buat Macam Mana, Saya Ada…”

Asyikin Mayudin
24/07/2024
01:55 MYT
Ketiadaan penyanyi dan pelakon Dafi dalam foto kakaknya yang juga personaliti Nina Ismail Sabri bersama keluarga mengundang pelbagai reaksi netizen yang ingin tahu keberadaannya.

Kerja Yang Tak Boleh Elak

Dafi ketika dihubungi Gempak memaklumkan, dia tiada dalam foto berkenaan disebabkan mempunyai urusan kerja yang tidak dapat dielakkan.

ARTIKEL BERKAITAN: Perkongsian IG Dihujani Tahniah, Nina Ismail Sabri Bakal Dirikan Rumah Tangga?

ARTIKEL BERKAITAN: Lelaki Kacak Disamping Nina Ismail Sabri Curi Perhatian, Ramai Rakan Ucap Tahniah

ARTIKEL BERKAITAN: Jovian Mandagie, Nina Ismail Sabri Umum Bercerai - “Kami Percaya Itu Adalah Yang Terbaik”

Biarpun tidak berada bersama keluarganya ketika itu, pelakon filem Malbatt ini tetap mendoakan segala urusan kakaknya itu berjalan dengan lancar.

“Sebenarnya masa waktu itu, saya ada kerja yang tak dapat dielakkan. Sebab itu saya tak ada sekali dalam gambar itu. Kalau tengok dekat ruangan komen, kakak saya pun ada beritahu yang saya kerja.

“Ikutkan saya pun nak berada bersama keluarga waktu itu. Tapi nak buat macam mana, ada kerja yang saya tak dapat nak elak. Walaupun saya tak ada, tapi tetap mendoakan urusan kakak dipermudah,” katanya kepada Gempak.

Tanya Nina Sendiri

Ketika ditanya mengenai perkongsian foto Nina bersama keluarga dan seorang jejaka yang hanya dikenali sebagai Hafiz, Dafi bagaimanapun memilih untuk menutup mulutnya.

“Untuk pertanyaan itu, saya tak boleh nak komen… sebab saya rasa kakak lebih layak untuk kongsikan mengenai dirinya. Takut kang saya ada salah cakap atau salah informasi pula,” ujarnya lagi.

Terdahulu, Perkongsian di Instagram bekas isteri kepada pereka fesyen, Datuk Jovian Mandagie itu sekali lagi mendapat tumpuan ramai selepas dirinya memuat naik gambar bersama keluarga dan seorang jejaka yang hanya dikenali sebagai Hafiz.
Biarpun tidak menjelaskan lebih lanjut mengenai foto tersebut, ruang komen dipenuhi dengan ucapan tahniah daripada netizen dan rakan-rakan Nina.
Sekadar info, sebelum ini Nina pernah memuat naik bersama Hafiz yang membuatkan ramai pihak mendakwa bahawa mereka sedang bercinta.
Imbas kembali, Jovian dan Nina pernah mendirikan rumah tangga pada 11 Disember 2013, namun berpisah cara baik pada Ogos tahun lalu.
Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Jeanelle Nika Mandagie yang kini berusia enam tahun.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

“Ada Yang Lupa Saya Sebenarnya Penyanyi…” - Dafi

gempak
20/08/2024
14:55 MYT
Bulan Ogos menjadi sebuah pemulaan yang sangat dinantikan penyanyi Dafi selepas lama memerhati waktu yang tepat untuk keluar daripada ‘pertapaan’.
Hiburan

Perkongsian IG Dihujani Tahniah, Nina Ismail Sabri Bakal Dirikan Rumah Tangga?

gempak
23/07/2024
01:39 MYT
Perkongsian di Instagram bekas isteri kepada pereka fesyen, Datuk Jovian Mandagie iaitu Nina Ismail Sabri sekali lagi mendapat tumpuan ramai selepas dirinya memuat naik gambar bersama keluarga dan seorang jejaka yang hanya dikenali sebagai Hafiz.
Viral

Lelaki Kacak Disamping Nina Ismail Sabri Curi Perhatian, Ramai Rakan Ucap Tahniah

gempak
15/07/2024
09:55 MYT
Perkongsian foto personaliti Nina Ismail Sabri dengan seorang lelaki yang dimuat naik di laman Instagram mengundang pelbagai reaksi dalam kalangan netizen dan rakannya.
Berita

Jovian Mandagie Diarah Bayar RM10 Juta Kepada Dua Syarikat

gempak
11/07/2024
11:44 MYT
Mahkamah Tinggi di sini telah memerintahkan pereka fesyen terkenal Datuk Jovian Mandagie untuk membayar RM10 juta kepada dua syarikat dalam kes saman membabitkan pinjaman persahabatan.
Hiburan

Selepas 17 Tahun, Ini Sebab Jovian Mandagie Hentikan Operasi Jenama Fesyen - "Saya Mula Sedar Bahawa..."

gempak
10/05/2024
04:00 MYT
Datuk Jovian Mandagie mengumumkan telah membuat keputusan untuk menghentikan sementara jenama fesyennya, Jovian Mandagie dan Jovian ready-to-wear setelah 17 tahun berada dalam dunia fesyen.