Pelakon Fasha Sandha dan Fadlan Hazim mendapat kecaman ramai apabila melakonkan babak menyuap untuk sebuah drama.

Babak yang dirakamkan dan dimuat naik di Instagram Fasha dan Fadlan itu tidak disenangi ramai tambahan status masing-masing sebagai tunangan orang.

Namun, Fasha menjelaskan pihaknya dan Fadlan telah mendapat kebenaran daripada tunang masing-masing untuk melakonkan babak terbabit.

"Masing-masing malu-malu nak buat scene suap menyuap haih.

"But atas arahan pengarah dan sebab dah dapat kebenaran daripada tunang masing-masing, kami buat dalam tersengih-sengih," tulis Fasha.

Masing2 malu2 nak buat scene suap menyuap haih. But atas arahan pengarah dan sbb dah dapat kebenaran daripada tunang masing2 .. kami buat dalam tersengih2 ..., ? ? Behind the scene of #semuasalahku #slotlestary TV3 @a_aidaproduction ❤️ . . @fadlanhazim

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on


Video yang sama diulang siar di ruangan Instagram Fadlan namun tidak mendapat kritikan daripada peminat mahupun netizen.

Dalam babak itu, Fadlan terlebih dahulu menyuap makanan kepada Fasha sambil masing-masing tersipu-sipu malu kemudian dibalas dengan suapan Fasha untuk Fadlan.

Fasha telah bertunang dengan pelakon Aidil Aziz pada 18 November lalu, manakala Fadlan dan kekasihnya, Julie Ann sedang merancang untuk mendirikan rumah tangga bersama.

Yang pasti, hanya diri sendiri dan pasangan masing-masing tahu perkara sebenar.