Nampaknya, rutin harian pengacara dan usahawan Neelofa sering meraih perhatian umum, khususnya peminat yang sering mengikuti perkembangan figura popular itu.

Terbaharu, netizen mendakwa isteri kepada PU Riz itu kini sedang berbadan dua, berikutan dress yang digayakannya dalam sepotong video yang viral di TikTok baru-baru ini.

@seorangnur Kita letak yang maneh2 ada 2 orang ni je ?? #neelofa #harisismail #neelofaharis #fyp #foryou #fypage #xyzbca ♬ Dil Kya Kare - Jatin-Lalit & Udit Narayan & Alka Yagnik

Dakwaan tersebut tercetus gara-gara penampilan Neelofa dengan dress ikat belakang selain tubuhnya yang dikatakan sedikit berisi.

Meninjau ruangan komen, ramai antara pengguna TikTok yang mula menebak adakah benar bekas pengacara MeleTOP itu kini benar-benar hamil.



“Rasanya Lofa mengandung pulak ni.”

“Alhamdulillah… rezeki bakal anak kedua. Senyap-senyap dah nak masuk dua.”

“Dari sudut bentuk badan, memang macam. Insya-Allah semoga Allah jaga ya. Amin.”

“Biasa kalau ikat dress belakang tu ada baby.”

Difahamkan, Neelofa dan PU Riz sedang menjalani penggambaran untuk produk mereka.

Terdahulu, dakwaan mengenai kehamilan kedua Neelofa tercetus apabila dia disorong menggunakan kerusi roda sewaktu berkunjung ke Brunei.

Untuk rekod, Neelofa dan PU Riz mendirikan rumah tangga pada 27 Mac 2021. Pasangan tersebut dikurniakan seorang cahaya mata, Muhammad Bilal.

Ketika kelahiran Bilal, Neelofa dan suami memilih untuk tidak mendedahkan wajah anak mereka sehingga pada Oktober lalu.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.