Jadi antara 50 terawal mendaftar atau menaik taraf ke Pek Platinum pada 20 Ogos 2022 untuk berpeluang membeli TV 4K UHD 50 inci dengan harga RM1*.

Warga Pulau Pinang boleh melihat pelbagai produk dan perkhidmatan terkini daripada Astro menerusi pelancaran Astro Experience Store pada 20 Ogos di Queensbay Mall.

Kedai konsep ini bertujuan untuk memberikan pengalaman yang menarik dan unik dalam kalangan pelanggan Astro.

Para pelanggan boleh singgah di Astro Experience Store di aras 2 Queensbay Mall pada 20 Ogos, bermjula pukul 11 pagi untuk menikmati pelbagai tawaran dan sesi bertemu peminat.



Antaranya aktiviti menarik yang boleh pelanggan sertai:
- Berjumpa salah seorang dari beregu campuran badminton kebangsaan, Goh Liu Ying serta maskot Didi & Friends dan Tong Tong’s Wonderland.

- Bergambar bersama personaliti-personaliti Astro seperti Ong Kar Ling (bakat Astro Hua Hee Dai), Tiong Button (hos Go Shop TV), Coco dan Candy (hos Astro Xiao Tai Yang).

- Peminat-peminat Games of Thrones (HBO) kini boleh mendapatkan barangan eksklusif House of The Dragon (HOTD) dan berpeluang untuk memenangi edisi terhad kerusi gaming House Of The Dragon X SecretLab apabila anda mendaftar atau menaik taraf ke Pek Astro Movies, Premium 1, 3 dan Platinum.

- Berpeluang untuk melayakkan diri untuk membeli TV 4K UHD 50 inci pada harga RM1* apabila anda daftar atau naik taraf ke Pek Platinum pada 20 Ogos sahaja.

- Pelanggan-pelanggan Astro boleh menunjukkan aplikasi My Astro dan menang hadiah eksklusif di kedai.

Di Astro Experience Store, para pelanggan boleh dapatkan kandungan-kandungan terhebat dan terkini yang ditawarkan oleh Astro di Astro Ultra Box.

Ini termasuk siri prekuel Game of Thrones “House Of The Dragon” menerusi Astro On Demand dan HBO GO, sukan bersiaran secara langsung seperti Musim Liga Perdana Inggeris 2022/23, animasi kanak-kanak Didi & Friends di Astro, K-drama Doctor Lawyer di Disney+ Hotstar serta siri Netflix popular, Money Heist: Korea – Joint Economic Area.

Sewaktu berada di kedai Astro, para pelanggan boleh mencuba kesemua ciri-ciri Astro Ultra Box termasuk 4K UHD, mengetahui nilai pek TV terbaik dan cara-cara untuk menikmati hiburan secara on the go dengan aplikasi Astro GO.

Pelanggan juga boleh mendapatkan maklumat tentang produk-produk seperti promosi Astro Fibre, perkhidmatan, naik taraf pek atau Astro Box dan sebagainya.

Jom sertai pelancaran Astro Experience Store baharu dan ketemui Astro terkini serta berpeluang untuk memenangi hadiah! Untuk maklumat lanjut, sila layari https://fb.me/e/2aCCzitv2

*Takluk pada Terma & Syarat. Terhad untuk 50 orang yang terawal mendaftar atau menaik taraf ke Pek Platinum pada 20 Ogos 2022. (Selesai pemasangan)