Hiburan

Datuk Red Mengaku Gagal Jadi Suami Yang Baik – “Orang Tengok Mungkin Senang Untuk Kahwin Dua Tapi Sebenarnya..”

Umirah Halim
24/04/2024
08:00 MYT
Usahawan, Datuk Seri Adnan atau lebih dikenali sebagai Datuk Red akui telah gagal untuk menjadi seorang suami yang baik kepada isteri-isterinya.
Datuk Red, 46, telah membuat pengakuan tersebut menerusi satu temubual di audio siar SYOK di platform Youtube.

Gagal beri kebahagian

Katanya, dia telah gagal untuk memberikan kebahagiaan kepada isteri-isterinya seperti keluarga lain.
"Orang tengok mungkin senang dan indah untuk kahwin dua tapi sebenarnya cabaran memang terlalu berat terutama sekali apabila ingin menjaga hati kedua-dua isteri saya.
"Saya sendiri akui memang tak mampu dan saya gagal lah untuk menjadi ketua keluarga disitu.
"Impian seorang suami bila berkahwin semestinya inginkan kebahagiaan, kemesraan tapi saya cakap dekat isteri-isteri saya, saya gagal bagi mereka kebahagian seperti keluarga lain," katanya.

Datuk Red tidak akan lari

Sementara itu, Datuk Red bagaimanapun memaklumkan bahawa dia tidak akan lari daripada tanggungjawab terhadap anak-anak dan tetap mendoakan yang terbaik buat isteri-isterinya.
"Saya tak boleh beri mereka terutamanya bab kewangan, jadi saya cakap dekat mereka ini pun muda lagi ada masa depan lagi, kalau itu pilihan mereka saya reda dan doakan semoga mereka berjaya.
"Anak-anak pun tetap saya akan jalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa. Kalau saya dah tiada itu, saya doakan mereka berjaya, saya tak nak bermusuh. Ada masalah boleh cari saya.
"Sebab mereka muda lagi, saya ini dah tua jadi saya fokus untuk jalankan tanggungjawab saya terhadap anak-anak dan langsaikan hutang saya," tambahnya lagi.
Terdahulu, rumah tangga penyanyi Adira Suhaimi dengan usahawan Datuk Red berakhir perceraian dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Barat, pada pagi Rabu.
Adnan ketika prosiding sedang dibacakan kelihatan tunduk sayu manakala Adira hanya kelihatan tenang.

Berita Trending: Kontroversi Aliff Aziz, Sajat Dakwa ‘Ramalannya’ Benar Belaka - “Aku…

Berita Trending:Adira Suhaimi Tetap Tenang Biarpun Rumah Tangga Dengan…
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Hiburan

Zamarul Hisham Masih Terima Mesej Berbaur Godaan - “Pelik Juga, Sekarang Ramai Minat Suami Orang”

gempak
26/07/2024
12:55 MYT
Pelakon, Zamarul Hisham mengakui masih menjadi ‘buruan’ peminat yang menggodanya walaupun usianya sudah menjangkau 53 tahun.
Hiburan

Ini Sebab Kenapa Mawar Rashid Hampir Hilangkan Diri Selepas Cerai

gempak
26/07/2024
08:55 MYT
Pelakon Mawar Rashid pernah hampir terfikir untuk menghilangkan diri daripada industri seni tanah air ketika melalui fasa sukar dalam hidupnya sebelum ini.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).