Pejam celik pejam celik filem bersiri KUASA hari ini akan memasuki episod ke empat.

Dalam episod ke empat hari ini pelbagai kejadian dan babak suspen yang akan menanti penonton.

Terutama apabila keadaan Wira Entertaimnent dilihat semakin tenat dan filem Sinar Wira yang Delilah sedang usahakan juga kini mengalami masalah yang besar.

Delilah pusing memikirkan cara untuk menyelamatkan filemnya itu. Delilah perlukan Darius tapi Tan Sri Dhameer seboleh-boleh tidak mahu libatkan anak lelakinya itu.

Mungkin Tan Sri Dhameer tak mahu dianggap seperti menjilat ludahnya sendiri selepas membuang Darius dari Wira Entertainment?

Namun adakah mereka berjaya menyelesaikan masalah itu? Saksikan KUASA yang akan ditayangkan malam ini!

Apakah lagi drama keluarga Tan Sri Dhameer kali ini? Jangan lupa saksikannya dalam episod mala mini pada jam 9.00 malam di saluran Astro Citra.

Saksikan KUASA yang mengetengahkan kisah fiksyen sebuah keluarga berpengaruh dalam dunia hiburan yang hidup penuh dengan glamor, kemasyhuran, kerakusan kuasa dan pengkhianatan.

Astro Originals ini membariskan gabungan pelakon senior dan baru seperti Nazim Othman, Nadia Brian,Ridzuan Hashim, Ning Baizura, Dazrin Kamarudin, Izzy Reef, Nia Atasha, Alicia Amin, Syanie Hisham dan Azri Iskandar.

KUASA menceritakan kehidupan sebuah keluarga penerbit terkemuka yang amat berpengaruh dan hidup dalam kemegahan, bersama tiga orang anak yang bakal mewarisi legasinya. Setiap ahli keluarga mempunyai agenda masing-masing demi menguasai empayar.

Saksikan KUASA yang bakal ditayangkan di saluran Astro Citra setiap hari Isnin pada jam 9.00 malam, bermula 11April ini. Anda juga boleh strim di platform Astro GO atau On Demand. Ikuti info dan klip-klip menarik menerusi akaun Instagram, Facebook, Twitter Astro Gempak