Mungkin ramai yang tidak tahu kisah di belakang tabir seseorang artis atau selebriti. Kisah seorang pengurus yang sentiasa ada di sisi untuk memastikan semuanya berjalan lancar dan sempurna.

Nabila Huda berkongsi sedikit kisah pengurusnya Niesa yang sama susah dan senang dengannya.

"my 1st Bestfriend Yang Saya ada dalam hidup, lepas Saya berkahwin 10 years ago. 1st time when I met her, Saya dapat rasa, she’s the one lah Yang akan Saya kongsi kisah susah dan senang Saya dengan dia, hanya Dia lah orang Yang Saya percaya untuk luahkan apa saja, luar dan dalam.

"Dia lah jugak teman Saya untuk ketawa tanpa sebab, buat benda bodoh, Takde duit Tapi akal masih panjang Dan boleh have fun Bersama no matter what happen. Kami hanya guna body Language je Kalau Nak bagitau apa-apa tak perlu Cakap dah. Sampai Saya beranak pun Dia Yang sambut keisha, tulis Nabila tanda betapa rapatnya mereka.

Menurut Nabila, Niesa adalah seorang kawan yang sangat baik dan faham tentang perangainya dalam apa jua keadaan sekalipun.

"Dia adalah personal assistant Yang pertama selama dalam Industry ni Dan seterusnya Dia jadi manager Saya. Just imagine betapa jahatnya saya,budak ni belajar photography kat Dublin bertahun, Aku terus tarik Dia suruh belajar jadi asst and manager Tapi sejenis Yang Dia kena belajar semua benda dari zero knowledge.

"Bukan jadi Assistant Yang pegang Phone je tau. Dia belajar Apa Yang I buat, Conty, wardrobe, baca script, sediakan Baju scene by scene, buat breakdown, gosok Baju untuk each scene dan segalanya Yang Saya tau bukan bidang dia," cerita Nabila lagi.

Tambah Nabila, Niesa tidak pernah mengeluh dengan kerja dan dia belajar dengan setiap tugasan yang diberi kepadanya.

Taktau apsal, belum type lagi macam berair je mata ni.. Let me introduce you , Pada Siapa Yang taktau, Ini @niesakhalil ! Dia adalah my 1st Bestfriend Yang Saya ada dalam hidup, lepas Saya berkahwin 10 years ago..1st time when I met her, Saya dapat rasa, she’s the one lah Yang akan Saya kongsi kisah susah dan senang Saya dengan dia, hanya Dia lah orang Yang Saya percaya untuk luahkan apa saja, luar dan dalam. Dia lah jugak teman Saya untuk ketawa tanpa sebab, buat benda bodoh, Takde duit Tapi akal masih panjang Dan boleh have fun Bersama no matter what happen. Kami hanya guna body Language je Kalau Nak bagitau apa-apa tak perlu Cakap dah. Sampai Saya beranak pun Dia Yang sambut keisha. Haa just imagine that close..? We shared a lot of things together, except clothes pasal Dia gemuk.haha. Nah just kidding! Dia adalah seorang kawan yang sangat baik, Dan Dia saja la yang boleh faham saya bila Saya tengah dalam pelbagai mood. Hanya dia saja Yang boleh handle Saya. Dia adalah personal assistant Yang pertama selama dalam Industry ni Dan seterusnya Dia jadi manager Saya. Just imagine betapa jahatnya saya,budak ni belajar photography kat Dublin bertahun, Aku terus tarik Dia suruh belajar jadi asst and manager Tapi sejenis Yang Dia kena belajar semua benda dari zero knowledge. Bukan jadi Assistant Yang pegang Phone je tau. Dia belajar Apa Yang I buat, Conty, wardrobe, baca script, sediakan Baju scene by scene, buat breakdown, gosok Baju untuk each scene dan segalanya Yang Saya tau bukan bidang Dia. Pastu bawak Pergi event lah, awards show lah dari Dia malu-malu je masa tu. Dia buat tanpa complain anything Tapi Dia belajar. She’s willing to do anything just to make me happy.And today.. I’m so proud of you niesa! Happy I tengok you berjaya Dalam career you, hidup you! Happy birthday niesa!Taktau Nak Cakap macamana but I akan sentiasa Doa kan you berjaya dalam hidup you okay.. sayang tu Jangan cakap la. I sebenarnya tak boleh hidup tanpa you and I’m scared of losing you. Tak boleh bayangkan hidup tanpa you. Ishh taknak la fikir. Please don’t leave me okay? You kan dah pernah Janji Kalau you kahwin , you akan sediakan bilik untuk I dalam rumah you? Haha. Love you ❤️

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on


"Taktau Nak Cakap macamana but I akan sentiasa Doa kan you berjaya dalam hidup you okay, sayang tu Jangan cakap la. I sebenarnya tak boleh hidup tanpa you and I’m scared of losing you.

"Tak boleh bayangkan hidup tanpa you. Ishh taknak la fikir. Please don’t leave me okay? You kan dah pernah Janji Kalau you kahwin , you akan sediakan bilik untuk I dalam rumah you? Haha. Love you," ungkap Nabila di Instgramnya.

Kredit Gambar: Instagram