Hiburan

"Dia Minta Maaf, Saya Pun Minta Maaf" - Zarina Anjoulie Minta Netizen Henti Kecam Sharifah Sakinah

Asraf Aided
04/04/2020
09:52 MYT
Pelakon Zarina Anjoulie atau mesra disapa sebagai Anju meminta netizen untuk berhenti mengecam Sharifah Sakinah.
Semalam, Sakinah tampil dalam sebuah video membuat permohonan maaf terhadap Zarina kerana menyelar tindakan Zarina yang dikatakan mengambil kesempatan atas isu bantuan khusus artis ketika berhadapan krisis COVID-19 ketika ini.
Namun, tindakan Sakinah itu dikecam netizen dengan mengatakan dia tidak ikhlas berbuat demikian.
Menurut Anju, dia telah menerima permohonan maaf itu dan dia juga ingin memohon maaf kepada Sakinah.
"Semalam Sakinah buat video minta maaf, benda pun dah jadi, kami dulu pun kawan, tak perlu nak bergaduh, jadi, saya pun nak minta maaf pada Sakinah.
"Sakinah pun adah DM saya minta maaf tapi masih ramai yang kecam kata dia tak ikhlas. Sebenarnya, ikhlas atau tak itu antara dia dengan Allah, saya tak kisah sebab dia dah minta maaf.
"Macam mana korang tahu dia ikhlas ke tak, mungkin cara dia macam itu, yang penting dia dah minta maaf dan saya pun minta maaf," kata Anju menerusi Instagram TV (IGTV).
Dalam pada itu, Anju turut mengakui dirinya banyak melakukan kesilapan sebelum ini.
"Cuba fikir, saya dulu pun banyak buat silap dan korang tetap terima saya lagi, jadi kenapa tak boleh terima dia," tambahnya.
Terdahulu, kemelut antara dua pelakon ini mula tercetus selepas Sakinah mendakwa Anju mengambil kesempatan dan meraih perhatian dari isu beberapa artis menyuarakan pendapat untuk memohon bantuan ekoran Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) demi untuk melarikan perniagaannya di Instagram.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Dikecam Sebab Pakai Purdah Ketika Ikuti Kelas Agama, Stylist Lelaki Popular Ini Minta Maaf

gempak
23/07/2024
23:55 MYT
Penata gaya atau stylist, Wanda Hara akhirnya mengakui kesilapan gara-gara mengenakan tudung ketika menghadiri pengajian Ustaz Hanan Attaki yang diadakan pada Sabtu.
Hiburan

Nora Danish Anggap Luahan Anju Rindukan Nedim Sebagai Sahabat - “Mereka Kawan Lama, Dah Macam Best Buddy"

gempak
17/07/2024
03:02 MYT
Pelakon, Nora Danish menganggap hantaran Insta Story aktres Zarina Anjoulie merindui bekas suaminya, Nedim Nazri hanyalah sebagai luahan seorang kawan yang merindui sahabat lamanya.
Hiburan

Bella Astillah Berangkat Tunai Umrah, Doa Urusan Dipermudahkan – “Saya Mohon Maaf Seikhlas Hati”

gempak
14/07/2024
06:55 MYT
Menerusi perkongsian di Instagram (IG) Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 30, berkongsi foto dia di lapangan terbang pada pagi Ahad.
Hiburan

Meerqeen Suka Karaoke, Mierul Aiman Ditahan Peminat, Sharifah Sakinah Hantu Paling Slay! Ini Antara Perkara Menarik Di Acara Hello Putrajaya

gempak
25/06/2024
09:55 MYT
Astro terus membawakan pengalaman baharu untuk lebih dekat kepada pelanggan menerusi Jelajah Hello di seluruh di bandar di Malaysia.
Hiburan

Noorkhiriah Mohon Maaf Badan Fareez Berbirat Masa Babak Pukul, Fauzi Nawawi Tak Marah - “Tak Apa, Anak Jantan”

gempak
22/06/2024
02:05 MYT
Pelakon, Fauzi Nawawi tidak melenting apabila mengetahui badan anaknya iaitu Fareez berbirat selepas melakonkan babak dipukul bersama aktres, Noorkhiriah.